الف نوشت:پس از اعلام نتایج رتبه بندی پایگاه های خبری، احمد توکلی صاحب امتیاز جامعه خبری تحلیلی الف، ضمن تاکید بر ادامه خط مشی الف بر مبناهای تعیین شده، از این اقدام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر کرد.

وی که نامه اش را به عنوان صاحب امتیاز سایت الف خطاب به مدیرمسئول این پایگاه خبری نوشته،آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر عزیز جناب آقای بیژن مقدم
سردبیر و مدیرمسئول محترم الف
از خبر مربوط به رتبه بندی پایگاههای خبری از دو جهت مسرور گشتم: نخست، عضویت جنابعالی به عنوان مدیر مسئول الف در هیئت داوران؛ و دوم، کسب رتبه ششم در این عرصه.

بی شک نقش سابقه و توانایی شما در هردو مورد برجسته است. روشن است که اگر همکاران دلسوز و مجرب الف نبودند این توفیق حاصل نمیشد. بنده به عنوان صاحب امتیاز الف و همکار افتخاری همه شما، بر این نعمت خدای را سپاس میگویم و از همه از جمله برادران و خواهرانی که الف را بنا نهادند و در دوران سختی کار را ادامه دادند، به ویژه آقایان دکتر سیدامیر سیاح، دکتر توحید آتشبار، شهاب الدین خاکسار، مهدی توکلی، حمید صفری و مهرداد حسیبی تشکر می کنم.

امیدوارم الف با رعایت انصاف، ادب و اخلاق و روش های نوین رسانه و با دفاع از آزادی و عدالت در خدمت به اسلام ، ایران و مردم به ویژه مستضعفان و انقلابیون ایران و جهان، بیش از پیش، موفق باشد.

وظیفه خود میدانم از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با روشی کاملا تعاملی و مشارکتی این رتبه بندی را سامان داد تقدیر کنم و به پایگاه های مقدم بر الف و بعدی نیز تبریک بگویم. خداوند نگهدار همه باشد.

ارادتمند همه خداپرستان و خادمان خلق خدا
احمد توکلی

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =