سایت فدراسیون والیبال نوشت:فدراسیون والیبال متنی را خطاب به هواداران تیم ملی،آنها که حامیان والیبال هستند منتشر کرد.

سال هزار و سیصد و نود و پنج برای والیبال ایران، پرکار، شلوغ و همراه با هدف گذاری های بزرگ و کلان بوده و هست. از شروع کار با سرمربی تازه تا رقابت های گونه به گونه ای که تیم ملی ایران ما باید در آن رویدادها شرکت می کرد یا آن که خود را مهیای حضور در آوردگاه های پیش رو کند.
حالا فقط حدود چهار ماه از دوازده ماه سال را پشت سر گذاشته ایم و در همین مدت کوتاه تیم پرافتخار ایران توانسته رویای پنجاه و دو ساله ی بودن در المپیک را محقق کند و تمام تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم بر آن است تا بتوانند رویای مردم ایران زمین را در ریودوژانیرو محقق کنند و حضوری پرشور و تاریخ ساز در آواردگاه سرزمین کارناوال و قهوه بسازند.
روزهای پایانی ماه مبارک رمضان همراه شد با میزبانی تهران عزیزمان در رقابت های لیگ جهانی والیبال و شما مردم این مرز پرگوهر تیم تان را تنها نگذاشتید. آن میزبانی و آن رویداد فرصتی بود تا سرو قامتان والیبال ما و ستاره های پرفروغ این روزهای ورزش کشور در لحظه های خوب ترین افطار، همدلی و هم داستانی شما ملت بزرگ را با خود همراه کنند و قلب والیبال مان در برزیل به عشق شما بتپد. هفته ی سوم لیگ جهانی در ایران سببی بود تا بازیکنان، کادر فنی و به ویژه سرمربی محترم تیم ملی بهتر بدانند شما مردم، تا چه حد زلف در زلف پیروزی و خواستن گره زده اید. حالا همه ی ما می دانیم که باید هرچه در توان داریم برای سربلندی ایران بگذاریم.
بازی با صربستان، ایتالیا و آرژانتین به نوعی خداحافظی غیر رسمی والیبال جهت اعزام به برزیل، با خیل مشتاقان ورزش در ایران بود. از همه ی شما سپاس گزاریم و با شادباش عید بزرگ فطر دعای مان کنید تا بهترین سوغات را از ریو پیش کش تان کنیم.


ارادتمند همه ی شما ایرانیان
فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =