شانا نوشت: دستور تخلیه سایت ٤ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که پتروشیمی بوعلی سینا در آن قرار دارد به دلایل رعایت ایمنی صادر شد.

واحد ٩٠٠ پتروشیمی بوعلی سینا که در سایت ٤ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار دارد دیروز (چهارشنبه، ١٦ تیرماه) دچار آتش‌سوزی شد، آتش در مخزن ٢٠٠١ مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا که صبح امروز (پنجشنبه، ١٧تیرماه) مهار شده بود دوباره زبانه کشید و در پی آن دستور تخلیه سایت ٤ صادر شده است.

این دستور به دلایل رعایت نکات ایمنی اعلام شده است و بر اساس این تصمصیم نیروهای آتش نشانی و ایمنی در محل حضور خواهند داشت.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در زمینی به مساحت ٣٦ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده است، دیروز ( چهارشنبه، ١٦ خرداد ) دچار حریق شده است که هم اکنون زبانه آتش در بلندترین برج پتروشیمی کشور که در پتروشیمی بوعلی سینا قرار دارد مهار شده اما آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح امروز (پنجشنبه، ١٧ خردادماه) مهار شده بود بار دیگر زبانه کشید.
22535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 0
    تاریخ ۱۶ تیر و ۱۷تیر صحیح است
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 1
    متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل گرفتن نیروهای بومی در پتروشیمی ها شاهد اتفاقات گوناگون در اونها بودیم باید مسئولین به فکر تغییر رویه در پیش گرفته شده باشند و شایستگی و کیفیت را اولویت اول جذب نیروی این مکان های حساس قرار بدهند
  • مهراب IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 0
    اگه کمی حقوق ما کارمندان وزارت نفت را بالا ببرید ایجاد انگیزه در کارمندان میشه با ماهی20000000تا30000000که نمیشه زندگی و کار کرد بعد از ما درخواست کار بیشتر و توقع بالا هم دارند حقوق ما رو بالا ببرید تا با ذوق و اشتیاق فراوان گار کنیم