شاهزاده سعودی از مرگ مسعود رجوی خبر داد

شاهزاده سعودی ترکی الفیصل، رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در پاریس، از مرگ «مسعود رجوی»، سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از گلف نیوز، شاهزاده سعودی ترکی الفیصل، رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان، امروز در سخنرانی خود در اجتماع سالانه حامیان گروهک منافقین در پاریس، از مرگ «مسعود رجوی»، سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

وی در جریان سخنرانی خود چندین بار از لفظ «فقید» و «درگذشته» برای اشاره به رجوی استفاده کرد. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر فرار سرکرده گروهک مجاهدین خلق (منافقین) از عراق به عربستان، پس از حمله آمریکا به این کشور، منتشر شده بود.

شاهزاده الفیصل، با تکرار گستاخی‌های همیشگی خود، خطاب به منافقین گفت: ما با شما ایستاده‌ایم و از شما حمایت می‌کنیم. 

گفتنی است در این مراسم مقاماتی همچون سید احمد الغزالی، نخست وزیر سابق الجزایر، صلاح غالب، وزیر پیشین اطلاع رسانی اردن، محمد العرابی، وزیر خارجه پیشین مصر، عزام الاحمد، یکی از اعضای جنبش فتح فلسطین، برنار کوشنر، وزیر خارجه پیشین فرانسه، خوزه لوئیس زاپاترو، نخست وزیر پیشین اسپانیا، نیوت گینریچ، سخنگوی سابق کنگره آمریکا، جان بولتون، سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل نیز شرکت داشتند. 

شاهزاده سعودی، از اصلی ترین سخنرانان این نشست بود که در خلال صحبت هایش چندین بار از واژۀ ( her late husband) همسر مرحوم وی(مریم رجوی) استفاده کرد.

این در حالی است که دقایقی پس از این اتفاق یکی از اعضای این گروه تروریستی در گفتگو با رادیو آمریکا خبر مرگ مسعود رجوی را تکذیب کرد. اهمیت اعلام خبر مرگ رجوی از زبان ترکی الفیصل و تاکید دوباره وی بر مرگ رجوی، در این است که وی رئیس پیشین سازمان استخبارات سعودی و از مسئولان اصلی در پشتیبانی مالی و اطلاعاتی شخص رجوی بوده است.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    آشغالهای جانی.
    • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
      13 1
      خیلی جالبه عضو جنبش فتح فلسطین هم در این نشست ضد ایرانی بوده. از ایران پول می گیرن علیه ایران کار می کنند
  • Reza ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    19 2
    انشالاه که اینطور باشه حرومزاده
  • omid IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    19 29
    خبر تازه ای نیست؛ مسعود رجوی سالها پیش کشته شده بود.
  • بدون نام ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    20 16
    به حال دنيايي كه عربستان در مجامع ان سخنران هست بايد گريست،
  • رضا ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    17 52
    انشالاه که اینطور باشه
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    13 23
    من مدت ها بود می دونستم این مرتیکه سقط شده
  • kabi IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    7 13
    سلام زیاد هم به اراجبف این یارو اشغال سعودی دل خوش نکنید. اون نمک به حروم شاید هم زنده باشه و با این حاشیه سازی میخان یه جراحی صورت واسش انجام بدن و بفرستنش به اجتماع ، شاید بقایای عمر ذلت بارش رو با یه صورت جدید سپری بکنه و الا چه دلیلی داره بعد از این همه مدت به درک واصل شدنش اینجوری علنی بشه؟؟ جالبه که از این همه سرویسهای اطلاعاتی در دنیا فقط ات و اشغالهای سعودی اززندگی نجس رجوی ملعون اطلاع دارن به اینا هیچ اعتباری نیست همونطور که از جسد رفیق ملعونش یعنی از صدام جانی و درنده خبری نیست عذر میخام از الفاظی که بکار بردم این ملعون لیاقتش بیش از این حرفاست.