ایرنا نوشت: آل سعود شمشیر را علیه ایران از روبسته هرچند که آنها خیلی وقت است که نه تنها علیه دولت ایران بلکه علیه ملت ایران شمسیر خود را از نیام کشیده اند بلکه ...

مقامات رژیم سعودی که هنوز ازحل مشکلات داخل خانواده سلطنتی خود بازمانده اند چراغ سبز همسایه صبور خود، ایران را که بارها از زبان مسئولان ایرانی ودکتر روحانی رییس جمهوری نشان داده شده را نادیده گرفتند وبا حضور درجمع قاتلان ملت ایران (منافقان) از چراغ قرمز این ملت شریف عبور کردند.

پیام های مکرر حسن همجواری جمهوری اسلامی ایران که بارها در تماس های دکتر حسن روحانی با شیوخ و امیران کشورهای عربی خلیج فارس و اخیرا به مناسبت عید فطر با امیر قطر به آنها ارسال شد، ظاهرا نتوانست شعله آتش کینه آل سعود را پایین بکشد بلکه با حضور یک شاهزاده سعودی در جمع منافقان که در 30 سال گذشته همچنان دستشان به خون ملت ایران آغشته وحتی درکنار صدام علیه مردم خود وارد جنگ شدند، شعار نابودی جمهوری اسلامی ایران را سر داده اند.

آل سعود شمشیر را علیه ایران از روبسته هرچند که انها خیلی وقت است که نه تنها علیه دولت ایران بلکه علیه ملت ایران شمسیر خودرا از نیام کشیده اند و به اشکال مختلف علیه منافع اقتصادی، اجتماعی، سیاسی وحتی مذهبی وارد کارزار شده اند.

مردم صبور ایران هنوز کشتار حجاج خود در مناسک حج سال های قبل با گلوله نیروهای امنیتی سعودی وکشتار بی رحمانه اخیر حجاج در فاجعه مشکوک منا را فراموش نکرده اند که اکنون بار دیگر شاهد همکاری این رژیم فاسد در جبهه جنگ با دشمنان قسم خورده خود هستند و شاهزاده ترکی الفیصل در تریبون همایش منافقان در پاریس علنا و آشکارا شعار نابودی و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را سر می دهد.

این اقدام شاهزاده سعودی برای ملت ایران چیز تازه ای نیست و به عبارتی عطش ضد ایرانی آنها سال هاست که به اشکال گوناگون فوران می کند تا جایی که حتی برای مقابله با ایران دست دوستی به سوی رژیم صهیونیستی که دشمن درجه یک اعراب است دراز کرده و برخی مسئولان آنها علنا با یکدیگر در باره از سرگیری روابط سخن ها گفته اند.

یکی از حربه‌های معمول غربی ها با هماهنگی برخی سران کشورهای عربی برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران استفاده ابزاری از مخالفان نظام بوده است و اکنون نیز با پوشش خبری گسترده از نشست منافقان در رسانه های عربی کشورهایی مثل عربستان وامارات، به گروهکی متوسل ‌شده اند که تا چند سال پیش خودشان نام آن‌ را در فهرست تروریست ها گنجانیده بودند.
نشست حامیان گروهک منافقین دیروز شنبه در پاریس در حالی برگزار شد که رسانه های عربی منطقه بویژه عربستان با تبلیغات فراوان تعداد افراد شرکت کننده درسطوح دیپلماتیک، سیاسی ومذهبی را هزاران نفر اعلام کردند وترکی الفیصل شاهزاده عربستانی ورئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان با حضور دراین جمع ، همصدا با آنها آشکارا خواستار سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی وقیحانه وبا صراحت درپاسخ به شعارمنافقان که خواستار سرنگونی نظام ایران شده بودند، گفت : 'من هم مثل شما خواهان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران هستم'.

او هدف ایران از حضور در کنار ملت های عراق، لبنان، سوریه، یمن وحمایت ازگروه های مقاومت اسلامی را به زعم خود توسعه هرج و مرج در منطقه توصیف نمود اما فراموش کرد که چندین هزار دستگاه تویوتای لندکروز وتویوتای هایلوکس آخرین مدل همراه با انواع خودروهای زرهی مسلح به انواع سلاح های پیشرفته وده ها هزار نیروی گرداوری شده ازدیگر کشورهای فقیر که با پرداخت حقوق ماهیانه دریک شب وبا کمک وحمایت آنها از مرز یکی از کشورهای همسایه وارد سوریه شدند تا به کشتار مردم سوریه وایجاد هرج و مرج در منطقه بپردازند.

اصرار لجاجت آمیز عادل بن الجبیر وزیر امور خارجه عربستان بطور علنی در مجامع بین المللی در کنار گذاشتن بشار اسد رییس جمهور منتخب مردم سوریه که با پرداخت میلیون ها دلار رشوه برای همراه کردن نهادهای بین المللی همراه بوده به عنوان دخالت آشکار در امور داخلی کشوری دیگر و آغاز جنگی ویرانگر در منطقه برکسی پوشیده نیست در حالی که سخن ایران در سوریه این است که امور این کشور به دست مردم این کشور سپرده شود تا با انتخاب خود رفتن یا ماندن بشار اسد را رقم بزنند.

ترکی الفیصل در این همایش با دخالت درامور ایران وبا اهانتی آشکار گفته است: 'نظام خمینی' بجز ویرانی و قومیت گرایی و ریختن خون در ایران و در همه کشورهای خاورمیانه نتیجه دیگری نداشته است'.

این شاهزاده گستاخ سعودی در حالی این سخن را ابراز می کند که خود آغازگر جنگ ویرانگر و کودک کش در یمن بوده تا جایی که سازمان ملل در گزارش اخیر خود، رژیم عربستان و ائتلاف متجاوز را به کشتار 60 درصد کودکان یمنی محکوم کرد.

از سوی دیگر همراهی برخی کشورهای عربی خلیج فارس با این اقدام شاهزاده های سعودی بیانگر یک نوع هماهنگی حساب شده بین آنها است. انور قرقاش وزیر مشاور درامور خارجه امارات نیز در پی سخنان ضد ایرانی ترکی الفیصل با عنوان 'صبر ایوب عرب ها' مقابل ایران سخن گفت که ظاهرا این سخن در جای واقعی خود ننشسته است.

برگزاری این نشست که با سروصدای رسانه ای برخی کشورهای عربی و با حضور میهمانانی همچون برنارد کوشنر (وزیر خارجه اسبق فرانسه)، خوزه لوئیز ساپاترو (نخست وزیر پیشین اسپانیا)، نوت گینگریچ (سخنگوی اسبق مجلس نمایندگان آمریکا و یکی ازنامزدهای احتمالی معاونت دونالد ترامپ)، جان بولتون (نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل) و رودی جولیانی (شهردار اسبق نیویورک) برگزار شد

مطمئنا با پرداخت هدایایی گران قیمت و با هدف دستیابی به نتایج مهمی صورت گرفته است بی شک با دخل منافقین ورشکسته جور در نمی آید.
سردبیر روزنامه الاتحاد امارات در سرمقاله خود در همین راستا به ایرانی ها گوشزد کرده است که چشم و گوش خود را مقابل این نشست و نتایج آن نبندند بلکه به دقت و با حساسیت مراقب نتایج و توافقات آن باشند.

ترکی الفیصل علاوه بر برخی میهمانان عربی وحتی فلسطینی که گاهی ادعای دوستی با ایران را دارند یک میهمان ویژه در این نشست به حساب می آید. وی که یکی از مقامات اسبق دربار عربستان است پس از تمجید از سران سرسپرده گروهک منافقین (مسعود و مریم رجوی ) در بخشی از سخنان مداخله‌جویانه خود در این همایش انگونه شعار سرداد که : 'من هم سقوط این رژیم را می‌خواهم'.

برخی از شبکه‌های عرب‌ زبان مثل العربیه، الحدث وشبکه اماراتی اسکای نیوز عربی بطور گسترده اخبار این نشست را پوشش داده اند تا با گسترده جلوه دادن این نشست بتوانند بار روانی تجاوز به یمن ومعضلات اقتصادی حاکم برکشورهای نفت خیز حوزه خلیج فارس بخصوص فشارهایی که اخیرا در پی ناکامی هایی که در سوریه، یمن وعراق عاید عربستان شده را کاهش دهند.

هرچند که حتی رسانه های کشورهای عربی مثل روزنامه الاتحاد امارات نیز شعار مریم رجوی در تغییر نظام در ایران را مبالغه آمیز اعلام و اعتراف کرد که آنها در حدی نیستند که از تغییر نظام در ایران سخن بگویند.
از جمله خصوصیات نشست امسال منافقان در پاریس، فراهم کردن شرایط و برگزاری تور ارزان فرانسه گردی برای شرکت بیشتر افراد در این همایش بود تا بتوانند افراد زیادتری را از کشورهای مختلف و با پرداخت هزینه و حتی اهدای هدایا به این نشست بکشانند و بر سیاهی لشگر بیافزایند.

بسیاری از افراد حاضر شده در این گردهمایی که ایرانی نیستند با وعده اقامت یک شبه دریک هتل وپذیرایی به گردهمایی پاریس آمده بودند وگفته می شود برخی از پناهجویان آواره عرب نیز به این نشست آورده شده و از آنها استفاده تبلیغاتی شده است.
واماندگی سعودی‌ها وتمسک وتوسل‌شان به تروریست‌های شناسنامه‌دار دراین معرکه‌گیری نشان می‌دهد برای آنان همانطور که درعراق و سوریه و یمن نشان داده‌اند تروریسم و تروریست‌ها ابزاری برای پیشبرد اهداف‌شان علیه کشورهای مسلمان منطقه است.
گروهک منافقین ترور 17 هزار تن از مردم و مسئولان کشورمان را در کارنامه سیاه جنایت های خود دارد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    28 0
    بزرگترین نعمت اینه که دشمنهای آدم احمق باشند اینکه دو تا از احمقترین دشمنهای ما با هم متحد شدن خیلی هم بد نیست، حماقتشون رو دوچندان میکنه
    • باب لورد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
      4 0
      حرفت بد بیراه نیست ولی ایران داره به نفع اسرائیل کار میکنه انگار.خدایش هم حساب کنی اسراییل خطرش برای ایران خیلی کمتر از اعراب حاشیه خلیج فارسه تو منطقه پر از عرب تند رو ایران و ترکیه و اسراییل شاید یه روزی بددرد هم بخورن ولی فعلا خیلی اوضاع پیچیده س باید از لجبازی سیاسی دور شد هر نظامی برای منافع ملت ش هرکاری کنه حتی دست دوستی با اسراییل مثل ترکیه
    • محسن A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
      2 0
      الان من موندم سوال اینه : الان رژیم سعودی به علت همنشینی با این تروریستها منفور تر شده ؟ یا این تروریست ها به علت جیره خواری از سعودی منفور تر شدن ؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
      5 0
      چرا کسی به حضور عزام الاحمد عضو جنبش فتح فلسطین در این نشست ضد ایرانی واکنشی نشون نمی ده ؟
    • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
      3 0
      چند وقت دیگه عزام الاحمد عضو جنبش فتح فلسطین هم با افتخار از رابطه حسنه خود با جمهوری اسلامی ایران سخنرانی میکنه....ارتباط با آدم دورو بد ترین کار ممکنه...
  • علی A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    4 0
    بسمه تعالی تاریخ تکرار می شود. مردم ایران حضور منافقین در عراق در زمان جنگ تحمیلی درکنار صدام را به یاد دارند و آغشته شدن دست این جانیان ؛به خون جوانان ایران را فراموش نمی کنند.عاقبت صدام با حضور آنهامنافقین را دنیا به خود دید و در اینده ای نزدیک جهان عاقبت رژیم تکفیری ؛ وهابی و متحجر سعودی که منافقین را در کنار خود دارند همانند صدام به خود خواهند دید.