ایلنا نوشت: غلامشاهی گفت: در حادثه آتش سوزی شخص خاصی مقصر نیست و خطای عمدی در کار نبوده است.

ابراهیم غلامشاهی مسئول روابط عمومی پتروشیمی بوعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره تغییر سرپرست جدید پتروشیمی بوعلی گفت: ما به خاطر شرایط واحد که در حال بازسازی هستیم به فرد متخصص‌تر و چالاک‌تر نیاز داشتیم لذا به عنوان رئیس تعمیرات کسی را انتخاب کردیم که تبحر دارد، چون شرایط فرق کرده و اکنون به تخصص دیگری نیاز داریم.

وی افزود: در این انتصاب جدید منظور این نیست که رئیس تعمیرات قبلی مقصر بوده است.

غلامشاهی با بیان اینکه در حال حاضر تیم‌ها مشغول تهیه گزارش حادثه هستند، تصریح کرد: اکنون تعمیرات آغاز شده و سعی این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار انجام شود.

وی ادامه داد: تمامی شیفت‌ها ۱۲ ساعته شده، روزی ۲ بار جلسه هماهنگی داریم، تیم‌ها تقسیم‌بندی شدند تا کار انجام شود و مجتمع به چرخه تولید برگردد.

مسئول روابط عمومی پتروشیمی بوعلی خاطرنشان کرد: در حادثه آتش سوزی شخص خاصی مقصر نیست و خطای عمدی در کار نبوده، گرمای هوا تاثیر داشته، نشتی هم که مرتب در کارخانجات و شرکت‌ها رخ می‌هد.

وی یادآور شد: همچنین حادثه مربوط به فرسودگی قطعات و تجهیزات نبوده زیرا می‌بینیم که بعد از این همه آتش‌سوزی دوام خوبی داشته زیرا اگر اینگونه نبود مخازن کناری هم دچار آتش سوزی می‌شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته صاحب نسق، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا طی حکمی منوچهر محرم‌زاده را به سمت سرپرست تعمیرات مجتمع منصوب کرد.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    4 1
    قطعات مال کجا بوده؟قطعات بنجل چینی نبوده؟