سرمایه‌گذاران آلمانی 15 میلیون یورو در کردستان سرمایه‌گذاری می‌کنند

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاران آلمانی می‌توانند تا سقف 15 میلیون یورو در پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، سید مهدی فرشادان در جلسه امضای تفاهم‌نامه همكاری بین شهرداری سنندج و اتاق بازرگانی ایران و آلمان، اظهار داشت: حضور سرمایه‌گذاران خارجی و سرمایه گذاری در تمامی زمینه‌ها علاوه بر رونق اقتصادی اشتغال را نیز در استان به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: هلدینگ اتاق بازرگانی ایران و آلمان یکی از معتبرترین شرکت‌های سرمایه گذاری است که توانایی فنی و مالی را جهت سرمایه‌گذاری در استان دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در چند روز اخیر با حضور این سرمایه گذاران در شهرستان‌های دیواندره و کامیاران مقدمات سرمایه‌گذاری در خصوص تولید و ساخت قطعات بتنی پیش ساخته و احداث گاوداری 3 هزار راسی فراهم شد.

وی اعلام کرد: این سرمایه گذاران می‌توانند تا سقف 15 میلیون یورو در پروژه‌های اقتصادی و عمرانی سرمایه گذاری کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری سنندج می‌تواند از ظرفیت و توانایی این هلدینگ در جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های عمران شهری استفاده کند.

لازم به ذکر است؛ با هدف سرمایه گذاری در پروژه‌های اقتصادی و عمران شهری، تفاهم نامه همکاری بین شهرداری سنندج و اتاق بازرگانی ایران و آلمان امضاء شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =