برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم اعتراض کرده اند چرا برخی از خیابانهای منتهی به میدان بهارستان و میدان شهدا واقع در مرکز تهران، یک طرفه شده اند و این کار باعث ترافیک شده است. پلیس راهور این طرح را متوقف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تغییر مسیرهای ترافیکی در منطقه 12 تهران باعث اعتراض مردم ساکن در حوالی میدان های بهارستان و شهدا شده است. برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم نوشته اند با این طرح مخالفند چون باعث ترافیک در آن حوالی شده است.
یکی از کاربران که خود را علی معرفی کرده در این باره نوشته است: هیچ پیگیری ای نمیخواهیم انجام دهید چرا که پاسخ شهرداری منطقه 12 رو از الان میدونیم.میگن همینیه که هست.طرح در ابتدای کاره و مشکلاتش طبیعیه.بعد مدتی عادی میشه.ولی شما رو به خدا فقط یک عکاس ببرید اونجا و البته نقشه مسیر ها رو بزارید تو سایت تا عمق فاجعه معلوم بشه.دسترسی به میدان بهارستان عملا فقط از غرب و شمال مقدوره.کسی از جنوب و شرق نمیتونه وارد میدان بشه.خیابان مجاهدین که هیچ مشکل ترافیکی نداشت با این طرح مضحک یک طرفه شده و ترافیکی وحشتناک ایجاد شده.اینها به کنار.کافیه یک دور بزنید و سعی کنید از میدان شهدا یا خیابان 17 شهریور بخواهید وارد بهارستان بشوید.کاری نداره.نقشه رو بردارید و خودتون ببینید.همه ورودی ها بسته شده.بار ترافیکی رو انداختن به خیابان خورشید.هر چی از این افتضاح مهندسی بگم کمه.

توقف طرح ترافیکی جدید به پیشنهاد پلیس راهور
با توجه به مشکلات به وجود آمده، پس از 48 ساعت اجرای این طرح، از صبح دوشنبه، طرح تغییر مسیرهای ترافیکی در میدان های منطقه 12 با پیشنهاد پلیس راهور متوقف شد و مقرر شد مطالعات بیشتری برای حل مشکل راه بندان منطقه به عمل آید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    1 0
    هر طرحی که قرار است اجرا شود بایست با بررسی های کارشناسانه صورت پذیرد و تمام جوانب آن قبل از اجرا سنجیده شود و نمیتوان آنها را از نوع : راه بنداز جا بنداز اجرا نمود ، لذا مسئولین شهرداری که اینگونه طرح ها را پیشنهاد داده و اجرا میکنند دقت بیشتری نمایند.