فارس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: بسیاری از افراد بدحجاب از روی ناآگاهی و عدم اطلاع صحیح پوشش مناسب ندارند.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح  اظهار داشت: یکی از معضلاتی که جوامع اسلامی در حال حاضر با آن روبه‌رو هستند، تهاجم گسترده فرهنگی است.

وی افزود: کشورهای غربی به خوبی می‌دانند که امت اسلام و به ویژه ملت مسلمان، ولایی و انقلابی ایران اسلامی در برابر زورگویی و ظلم و ستم آنها ساکت نمی‌مانند و از اصول و ارزش‌ها و اهداف خود قاطعانه دفاع می‌کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: به عنوان نمونه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای زورگوی غربی با تجهیز ارتش رژیم بعث عراق، می‌خواستند سه روز تهران را تسخیر کرده و انقلاب را به زانو درآوردند، اما دیدیم که جوانان ولایی کشورمان با لبیک به فرمان امام شهیدان(ره) تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب و ایران دفاع کردند.

کامرانی‌صالح گفت: نتیجه ایثار و از خودگشتگی و ولایت‌مداری جوانان ایرانی باعث شد که طی 300 سال اخیر، دفاع مقدس تنها جنگی باشد که حتی یک وجب از خاک عزیز میهن اسلامی به تصرف و اشغال دائمی دشمن درنیامد.

وی بیان داشت: این امر موجب شد که دشمنان اسلام و انقلاب، تاکتیک‌های خود را در برابر ملت مقتدر ایران تغییر داده و به سمت اجرای توطئه‌های فرهنگی و منحرف کردن ذهن جوانان ما روی بیاورند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: در حال حاضر مهمترین محور شبیخون فرهنگی دشمنان ترویج بی‌عفتی‌، بی‌بندباری و رواج مظاهر فساد علنی در میان جوانان ماست که اگر برای برخورد با این شبیخون دشمن برنامه‌ریزی دقیق، علمی و کارشناسی نداشته باشیم، آسیب‌های جدی متحمل می‌شویم.

کامرانی صالح ادامه داد: نیاز است با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه و به ویژه در میان خانواده‌ها و نسل جوان،‌ آنها را از این تهدید بزرگ بیش از پیش آگاه سازیم.

وی با ابراز گلایه از برخی پوشش‌های نامناسب دختران و پسران جوان اظهار داشت: پلیس بر اساس وظایف ذاتی خود که باید با مظاهر فساد برخورد کند، در این حوزه ورود کرده و با برپایی گشت‌های ارشاد نسبت به آگاه‌سازی جوانان و خانواده‌ها اقدام می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: پلیس در این زمینه به صورت روزانه در جامعه حضور دارد و با بررسی‌های انجام شده، متوجه می‌شویم که اکثر دختران و پسران بدحجابی که پوشش مناسب ندارند، از روی ناآگاهی و به ویژه سهل‌انگاری چنین پوششی را انتخاب کرده و خودشان از خطر بزرگی که آنها را تهدید می‌کند، اطلاع ندارند.

کامرانی‌صالح افزود: به همین دلیل است که می‌بینیم با اکثر این افراد پس از دریافت تذکر از سوی پلیس و گشت‌های ارشاد اظهار پشیمانی کرده و پوشش خود را اصلاح می‌کنند.

وی تاکید کرد: البته عده‌ای هم از روی عمد و با هدف ترویج مظاهر فساد در جامعه بوده و نمی‌خواهند در برابر قانون تمکین داشته باشند.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: به طور قطع پلیس در برابر این عده معدود مقتدر بوده و از عفت و پاکدامنی جوانان و آرامش جامعه با اقتدار دفاع کرده و اجازه نمی‌دهد که این افراد در دست‌یابی به هدف شوم خود موفق باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =