به گزارش ایرنا: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: نگرش دولت تدبیر و امید بیانگر توجه خاص دولتمردان در جهت رفع مشکلات صنایع و رونق کسب و کار است و امید می رود شعارهای در خور توجه دولت در این زمینه عملیاتی شود.

رحیم بنا مولایی روز شنبه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز از مدیران و ادارات و سازمان های دولتی درخواست کرد با بهره گیری از حداکثر اختیارات قانونی خویش برای حل مشکلات صنعت راهکارهای عملیاتی ارایه دهند.
وی با اشاره سیاست دولت در کاهش تصدی گری دولت، افزود: با واگذاری امور به مردم است که اقتصاد مقاومتی تحقق پیداد خواهد کرد.
بنا مولایی ادامه داد: ضروری است برای کاهش هزینه ها و یکپارچه سازی و جلوگیری از موازی کاری تشکل های بخش خصوصی با یکدیگر منسجم شده و گام های استوارتری برای گرفتن منافع ملی و استانی خود بردارند.
وی در بخش دیگر اظهاراتش با اشاره به ضرورت تسهیل در صدور مجوز گفت:کاهش فرایندهای صدور مجوزدر سازمانها یکی مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد.
وی تاکید کرد: در دوره پسا تحریم، در صورت اصلاح مقررات و ضوابط دست و پا گیر صنعت کشور و بازار کسب و کار رونق می گیرد.
رئیس پارلمان بخش خصوصی استان البرز با اشاره به قانون بهبود فضای کسب و کار گفت: در صورت عملیاتی و اجرای شدن این قانون توسط بخش دولتی و خصوصی مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =