رنگ و رویی تازه بر پیکر پیاده‎روهای منطقه سه سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج، اعلام کرد: باهدف بهسازی معابر و همچنین سهولت در تردد عابرین عملیات سنگ فرش پیاده‌روهای سطح منطقه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

شمس‌الدین ساعد در گفتگو با خبرآنلاین، بیان کرد : براساس بر نامه‌ریزی صورت گرفته پیاده‌روهای خیایان‌های اصلی سطح منطقه در اولویت بهسازی و اجرای کف فرش قرار دارند.


وی از کف فرش 14 هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه خبر داد و افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکاران عملیات سنگ فرش پیاده‌روها ی سطح منطقه آغاز شده است.

 مدیر شهرداری منطقه سه سنندج، ادامه داد: پیاده‌رو سازی خیابان پاسداران روبروی دانشگاه آزاد اسلامی به متراژ900 متر مربع، پیاده‌رو سازی ،جدول گذاری واجرای سکو نشیمن بالاتر از شهرک پیام به متراژ278 متر مربع، ساماندهی بلوار فجرلاین جنوبی به متراژ 800 متر مربع و پیاده‎روسازی خیابان شهید تعریف به متراژ 700 متر مربع از جمله طرح‌های این شهرداری در راستای بهسازی معابر است.

وی پیاده‌رو سازی خیابان قائم مقام به متراژ یه هزار و 950 متر مربع، پیاده‌رو سازی خیابان جام جم لاین جنوبی به متراژ یه هزار و 120متر مربع ، سنگ فرش ناحیه منفصل حسن آباد به متراژ 900 متر مربع، پروژه جدول‌گذاری و سنگ فرش خیابان توحید به متراژ یه هزار و200 متر مربع، سنگ فرش خیابان جامی و شهرک سعدی به متراژ سه هزار و650 متر مربع و پروژه سنگ فرش بلوار ضیا ادینی به متراژ یک هزار و 12 متر را دیگر پروژه‌های عمرانی سطح منطقه در جهت بهسازی پیاده‌روها برشمرد.

مدیر شهرداری منطقه سه هزینه اجرای طرحهای آغاز شده را 21 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با اجرای سنگ فرش پیاده‌روها تحولی عظیمی در خصوص زیباسازی و بهسازی معابر سطح منطقه صورت خواهد گرفت.

ساعد در خصوص دیگر فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری با یگ هزار و 190 تن آسفالت بیش از 10 هزار متر مربع از خیابان‌ها و محلات سطح منطقه لکه‌گیری و آسفالت شد.

وی در پایان ابراز امیدورای کرد: با تلاش دو چندان نسبت به اجرای طرح‌های عمرانی شروع شده اقدام نماییم و علاوه بر رفع مشکلات معابر، بتوان موجبات رضایت‌مندی ساکنان این منطقه را فراهم ساخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =