آئین تکریم و معارفه امام جمعه کمالشهر با حضور آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج،دکتر ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، تعدادی از ائمه جمعه استان ، مسئولین و مردم کمالشهر در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، در این جلسه "محمد تقی ایرانی"، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج ، ضمن تشکر از زحمات حجه الاسلام خالق پرست که در مدت حضور در کمالشهر خدمات فرهنگی اجتماعی قابل قبولی داشته و سبب وحدت و انسجام مردم گردید ، انتصاب حجه الاسلام و المسلمین وثوقی را تبریک گفته و تصریح کرد: حضور ائمه جمعه به عنوان سلسله الذهب انقلاب اسلامی می تواند وحدت آفرین بوده و تریبون مقدس نماز جمعه را تبدیل به جایگاه اتحاد و انسجام مردم و مسئولین نماید.
دکتر ایرانی، با تبیین سیاست دولت تدبیر و امید، نقش ائمه جمعه را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار ارزیابی نموده و پایگاه نماز جمعه را مکانی برای ترویج امید و آرامش دانست که هرجمعه از این تریون آرامش و وحدت برای مردم ایجاد می شود.
فرماندار ویژه شهرستان کرج، با تشکر از نماینده ولی فقیه در استان البرز و تلاش های ایشان در حوزه های فرهنگی گفت: سیاست های دولت در حوزه فرهنگ قابل دفاع بوده و همه باید تلاش کنیم که مردم نسبت به فرهنگ دینی علاقه مند بوده و از بداخلاقی دوری شود.
دکتر ایرانی، ائمه جمعه استان البرز را دعوت به رصد عملکرد دولت در استان و شهرستان نموده و آمادگی مسئولین را برای همکاری و تعامل با ائمه جمعه اعلام داشت.
وی در ادامه به ضرورت همکاری و تعامل با ائمه جمعه تاکید کرده و از همگان خواست که با وحدت و همدلی در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل، برای افزایش آرامش مردم و توسعه استان تلاش نمایند.
در پایان این مراسم از خدمات حجه الاسلام خالق پرست امام جمعه پیشین کمالشهر تقدیر گردید.
کمالشهر با 120 هزار نفر جمعیت در غرب کلانشهرکرج واقع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =