بدهی 60 میلیارد تومانی، اداره راه و شهرسازی به پیمانکاران

مدیرکل راه و شهرسازی همدان، مهمترین چالش حوزه راه استان را نبود اعتبار و عدم تخصیص اعتبارات عنوان کرد و گفت: اداره راه و شهرسازی استان بیش از 60 میلیارد تومان در قالب اجرای پروژه‎ها به پیمانکاران بدهکار است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از رزن ؛ محمد رودباری، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در جلسه بررسی راه های شهرستان رزن با بیان اینکه برای تکمیل کریدور شمال استان بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: کریدور شمال استان به طول 90 کیلومتر از سه‎راهی اصله شروع و تا اورقین زنجان ادامه خواهد داشت.

وی مهمترین مشکل برای تکمیل کریدور شمال استان را تملک زمین‎های مسکونی در روستاهای مسیر بزرگراه دانست و گفت: از 90 کیلومتر از کریدور شمال استان 30 کیلومتر زیر بار ترافیک رفته که با تامین اعتبار مورد نیاز، این پروژه تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات ملی 20 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‎های ملی شهرستان در نظر گرفته شده بود که تنها 3 میلیارد تومان تخصیص یافت.


فتحعلی حسینی، فرماندار رزن نیز با بیان اینکه 29 کیلومتر از راه‎های روستایی و محورهای اصلی روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در سطح شهرستان انجام شده است، گفت: سال گذشته با تجهیزات اداره راه و شهرسازی شانه‎سازی بیش از 140 کیلومتر از راه‎های شهرستان اجرا شده است.

وی به تکمیل مسکن مهر شهر رزن اشاره کرد و افزود: از مسکن 138 واحدی شهر رزن 104 واحد به متقاضیان واگذار شده است و 34 واحد باقیمانده هم تکمیل شده که به زودی واگذار خواهند شد.

فرماندار رزن، با بیان اینکه 436 واحد مسکن مهر در شهرستان رزن در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: مسکن مهر شهر رزن با 138 واحد؛ مسکن مهر شهر دمق در 80 واحد و مسکن مهر شهر قروه درجزین در 218 واحد در دست ساخت است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =