گفت‌وگو با پزشک جنجالی پلاکارد به دست بیمارستان جم/برغم مخالفت بیمارستان پلاکارد دستم گرفتم

ایسنا نوشت: در پی بالا گرفتن انتقادها نسبت به جامعه پزشکی بعد از فوت عباس کیارستمی و پس از کمپینی که برخی هنرمندان در مقابل بیمارستان جم راه انداختند، پزشکی با در دست گرفتن پلاکاردهایی نسبت به سخنان داریوش مهرجویی واکنش نشان داد.

این پزشک متخصص ارتوپد بیمارستان جم اقدامش را به نوعی دفاع از خود و جامعه پزشکی در برابر توهین‌ها و تهمت‌ها دانست و اعلام کرد: مسئولان بیمارستان با کار او مخالف بودند و حتی بلافاصله و با اصرار او را به داخل بیمارستان بردند.

دکتر حسن عباسی دهبکری درباره ماجرای اعتراضش به حضور هنرمندان در جلوی بیمارستان جم در پی درگذشت عباس کیارستمی، گفت: من از سالیان قبل با مرحوم کیارستمی آشنا بودم و گاهی هم مسائلی را که در زمینه ارتوپدی داشتند با من مطرح می‌کردند و حتی آثارشان را به من هدیه داده بودند؛ به طوری که من ارادت زیادی به آقای کیارستمی داشتم.

وی با بیان اینکه فوت آقای کیارستمی به ما لطمه و ضربه زد، گفت: من به علت و حواشی فوت آقای کیارستمی کاری ندارم، اما این واقعه مرا بیش از آقای مهرجویی‌ سوگوار کرد. آن هم یک سوگواری همراه با شلاق خوردن و تهمت شنیدن. من در مجلس ختم آقای کیارستمی حضور داشتم که در آنجا آقای مهرجویی علاوه بر توهین‌هایی که به ما کردند و ما با همه اندوه‌مان آنها را شنیدیم، ما را قاتل خطاب می‌کردند و من در این میان احساس می‌کردم که یک قاتلم. به جرات می‌گویم که من بیش از آقای مهرجویی در این واقعه سوگوارم.

این پزشک متخصص ارتوپد بیمارستان جم ادامه داد: آقای مهرجویی در آن حال خاصی که داشتند به همه جراحان و جامعه پزشکی ناسزا گفتند و ما باز این ناسزاها را فرو خوردیم و خودمان را کنترل کردیم، اما دوباره کمپینی مقابل درب بیمارستان ما راه انداختند و بر داغ ما افزودند. من هم نتوانستم آنجا خودداری کنم و در جواب ناسزا، ناسزا گفتم.

دهبکری با بیان اینکه به جز آقای مهرجویی، هنرمندان دیگری هم به پزشکان توهین‌های جمعی می‌کردند تا جایی که جامعه پزشکی را با عنوان نظام فاسد پزشکی نام می‌برند، گفت: به هر حال این ناراحتی‌ها به تدریج جمع می‌شود. من حتی از بیمارستان خواهش کردم که به این توهین‌ها پاسخی دهند، زیرا اگر این حرف‌ها پاسخ داده نشوند حمل بر تایید می‌شود. اما کسی این کار را نکرد بنابراین در آن شرایط همان‌طور که آقای مهرجویی چشم‌شان را بستند و به ما ناسزا گفتند من هم برای دفاع از خودمان این اقدام را انجام دادم، البته من نمی‌خواهم این موضوع را حلاجی کنم و از نفاق و درگیری بدم می‌آید؛ اما وقتی به ما حمله می‌شود چاره‌ای جز دفاع نداریم؛ این در حالیست که به صورت بسیار بدی به ما حمله و هجمه شده است. به نظر من در تبلیغات علیه ما بی‌عدالتی شده است. بنابراین در همان لحظه‌ای که برخی از هنرمندان درب بیمارستان جمع شدند، من هم این اقدام را انجام دادم اما نمی‌خواستم تا این حد پرحاشیه شود.

وی گفت: اکنون از من گذشته که بخواهم به فکر مسائل هوچی‌گری باشم و بعد از یک عمر با آبرو زندگی کردن و احترام گذاشتن به همه و به ویژه به هنرمندان، این مسائل برایم پیش آید اما دیگر چقدر باید توهین بشنویم تا جایی که به ما صفت قاتل دهند؟ باید به کسی که تمام زندگی و جوانی‌اش را برای کاهش دردها و نجات جان‌ها گذشته قاتل بگویند. بالاخره تحمل انسان هم حدی دارد. بنابراین من هم این بنرها را در دست گرفتم. البته تاکید می‌کنم که آقای مهرجویی سزاوار این حرف‌ها نبودند، اما مجبور بودم که برای دفاع از خودم این اقدام را انجام دهم. البته این موضوع بسیار بد است که به من به عنوان پزشک این کشور به هنرمندی توهین کنم و متعاقبا کسی هم به من توهین کند، اما مجبور شدم برای دفاع از خودم این کار را انجام دهم.

دهبکری در پاسخ به اینکه آیا بیمارستانی از اقدامی که شما انجام دادید مطلع بوده و بعد از این اقدام مسئولان بیمارستان چه واکنشی نشان دادند؟ گفت: بیمارستان با من مخالف بود و اگر می‌گفتم می‌خواهم چنین اقدامی انجام دهم، مخالفت می‌کردند اما وقتی شنیدم که بعضی هنرمندان درب بیمارستان می‌آیند این کار را انجام دادم. حتی بیمارستان با من بسیار جر و بحث کردند و حتی رییس بیمارستان بلافاصله با اصرار مرا به داخل بیمارستان برد. مسئولان بیمارستان در این زمینه با من مخالف بودند.

وی با بیان اینکه روشن شدن قضایای قانونی ربطی به این ماجرا ندارد، گفت: نتیجه هر چه باشد دلیل نمی‌شود که به ما توهین کنند، آن هم قبل از اینکه نتیجه‌ای اعلام شود و حکمی صادر شود. چنین چیزی بی‌سابقه است.

دهبکری در پاسخ به اینکه آیا فکر نمی‌کنید با این کار شما فضا متشنج‌تر شده است؟ گفت: من نمی‌توانم همه چیز را پیش‌بینی کنم. من فقط از خودم دفاع کردم و پیش‌بینی نمی‌کردم چه می‌شود وگرنه دلم نمی‌خواهد هیاهو ایجاد شود آن هم به این شکل ناخوشایند.

وی درباره پلاکاردهایی که به دست داشت و درباره فتوشاپ بودن برخی از آنها نیز افزود: برخی از نوشته‌های روی این پلاکاردها را دستکاری کردند و چیزهای عجیب و غریبی نوشتند اما تاکید می‌کنم که من نمی‌خواهم هیاهو شود و در این میان قانون باید حکمیت کند، اما باید پرسید که ما چقدر ساکت شویم. ما نیاز به اعاده حیثیت داریم و کسی باید در این میان حکمیت کند و نباید در برابر قانون نظرمان را تحمیل کنیم.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    دو واحد منطق هم به دوره پزشکی اضافه کنید لطفا.... کی به شما گفت قاتل؟ شما ارتوپدیت رو بکن. مرسی. اه
    • آیس برگ A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      یه بهونه جدید واسه مفسدین محترم اقتصادی و اجتماعی پیدا شد تا بازم ملت ساده لوح و جوگیر و کم دانش، جامعه پزشکی رو سیبل کنن و ذهنشون بیش از پیش از مفسده های اقتصادی و اجتماعی منحرف بشه
    • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      60 35
      نگاه توروخدا این آقا یا خانم آیس برگ هم یکی از همین دکترهای دانشگاه آزادی که کیلویی رفته تخصص گرفته و حالا داره مردم رو بی سواد و کم دانش در هر حیطه خطاب میکنه،نه عزیز من دیگه حداقل بیشتر مردم یه دیپلم و یکم سواد خوندن و درک و فهم رو دارن و به اندازه ای توی این کشور با اتفاقات مختلف روبرو شدن که اطلاعات کافی از دست گلهای دوستانتون بدست بیارن.برای خطاهای پزشکی شما دکترا هم لازم نیست علم خاصی داشته باشی همین که دکتر مریضش مرحوم کیارستمی رو به امان خدا میزاره میره تعطیلات دیگه علم میخواد بدونی که مقصره یا نه ؟؟
    • اامیر IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
      0 21
      درجواب بی نام 21:02:16 :البته دانشگاه آزاد رشته پزشکی ندارد.ویکی از دلایل درآمد بالای پزشکان همینه که ظرفیت پزشکی خیلی داخل سیستم آموزش پایینه
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    "تا جایی که جامعه پزشکی را با عنوان نظام فاسد پزشکی" من با جمله بالا کاملا موافقم. مقصر هم خود پزشکان هستند که دارند با جان مردم تجارت می کنند. وزیر پزشکان وزیر فعلی بهداشت به جای اینکه ظرفیت پزشکی رو افزایش دهند تا این فساد در جامعه کمتر شود ، متاسفانه با کم کردن ظرفیت پزشکی باعث انحصارگرایی و فساد بیشتر در جامعه بهداشت و درمان مردم شدند.
    • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      45 63
      اکثر هنرمندا فساد اخلاقی دارن و رانت تلویزیون و......اونا رو معروف کرده. چرا یه سریال ایرانی مثل جومونگ کره ای فروش نمیره؟
  • خسته IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    شما پزشکان با عملکردتان جای هیچ دفاعی برای خودتان نگذاشته‌اید. من به شخصه شماها را کاسب می‌دانم نه پزشک. قطعاً پزشکان باوجدان در جامعه‌ی پزشکی وجود دارند اما تعداد کاسب‌ها و بی‌وجدان‌ها بین همکاران شما به قدری زیاد است که این روزها کمتر کسی به پزشکان کشورمان اعتماد دارد و هر کس می‌تواند ده‌ها خاطره از خود و اطرافیانش درباره بی‌کفایتی و پول‌پرستی و سرسری گرفتن پزشکانی که با آنها سر و کار داشته‌ تعریف کند.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
      7 28
      خیلی نظرت مهمه واقعا مهمه شخصیت بی نظیر نارحتید به پزشک مراجعه نکنید نمیدونم الان سر و صدا میکنید ولی وقتی میرید پیش پزشک صداتون در نمیاد نظرت خیلی مهمه به شخصه
  • بی نام DE ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    48 68
    فعلا این بازیگرها هستند که به شبکه های ماهوراه ای می پیوندند و حرف از پیشنهاد بی شرمانه و پشت پرده ها میزنن.. اونوقت به دیگر اقشار میگن فاسد به عنوان کسی که در یک شهرک سینمایی کارمند خدماتی و مشغول به کار هستم... مسائلی رو انسان در پشت صحنه ها میبینه که از انسان بودن خودش خجالت میکشه...
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    فساد و پولپرستی پزشکان بر همه اشکار شده.این اقا هم میخواهد از اب گل الود ماهی بگیرد و خودش را مطرح و پیش روساش پاچه خواری کند
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    50 9
    پزشک و فرد تحصیلکرده مملکت
  • بی نام US ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    63 11
    اگه خودتون هم حسابتون پاکه برین جلوی اکثریتی رو بگیرین که آبروی شما رو بردن، با این کارا فقط نظر مردمو نسبت به خودتون رو بدتر می‌کنین در ضمن اسم شما حداقل تا مدتی یاد خیلیا می‌مونه، من که حواسم هست هیچ وقت پامو تو مطب جنابعالی نذارم.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    49 9
    به جرات می‌گویم که من بیش از آقای مهرجویی در این واقعه سوگوارم. گريه حضار
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    32 63
    به نظر من تمام این مشکلات وغوغا سالاری ها بر می گردد به شب گنگور که کسانی که در این رشته پذیرفته نمی شوند ویا حتی رشته دیگر را انتخاب کرده اندچنان به ملاجشان می خورد که سالها این درد با انهاستوحتی کسانی که سالها در رشته های دیگر درس می خوانند انگار خیلی مورد توجه نیستند داغ می کنند اگر نه هیچ دلیلی بر این حرکات زشت ومشمئز کننده نیست پی در پی مطلب گذاشتن در سایتها جز دلسرد کردن مردمی که سالها همراه فرزندانشان هستند که این راه سنگین را ادامه دهند ندارد واگر چنین ادامه پیدا کند باید شاهد ان باشیم که مثل بعضی از رشته ها که دست دانش اموزان ضعیف افتاده است این رشته هم چنین شود چون این رشته هوش بالا وطاقت زیاد وهمراهی خانواده را می طلبد
    • مهدی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      39 7
      دوست عزیزمن دانشگاه علوم پزشکی فیزیوتراپی خوندم.سعادت داشتم که درخوابگاه دانشگاه بابچه های پزشکی هم خوابگاهی باشم.متاسفانه دانشجویان پزشکی ازهمون ابتدای تحصیل چنان غروروتکبری دارندکه توجه ویژه ویژه ازهمگان طلب دارند.خدای من شاهده عشق پزشکی هم نداشتم وفیزیوتراپی هم به اجبارخانواده خوندم ولی اینکه بعضی به بچه های پزشکی حسودی می کردندروتاییدمی کنم.اینکه این دانشجویان درکوچه وخیابون ازمردم راجع به پزشکان فحش می شنیدندروهم دیدم که قاعدتابرتفکرات شون درآینده نسبت به جامعه هم قطعاتاثیرگذاره .ولی اصل قضیه اینه همون غروره هست که البته فرهنگ خودمامردم هم بی تاثیرنیست.چرابرخوردماباپزشک یامهندس نسبت به بقیه اقشارمتفاوته؟چرانگاه مانسبت به پولدارفرق داره؟چراکشاورزدرجامعه ما،معلم،کارگروووحرمت نمی بینند؟چرا
    • بی نام DE ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      46 26
      آخه نابغه، تا آنجايى كه من يادمه در دوران دبيرستان بچه هاى رياضى را باهوش مى دانستند و دنيا هم روى انگشت مهندسين مى چرخد. از هر نوعى. گويا شمايى كه دارى عقده هاى آن دوران را بيرون مى ريزى. شما كه دارى از اينترنت استفاده مى كنى و با استفاده از كامپيوتر يا گوشى هوشمند اين كار را مى كنى،دارى از نبوغ چه دسته اى استفاده مى كنى؟انسان هزاران سال بدون استفاده آنچنانى از پزشكى دوام آورده و باز هم خواهد آورد اما بدون فناورى شما بايد به همان كار اصلى كه با توجه به طرز حرف زدنت شايسته آن هستى برگردى كه همان گاوچرانيست. فقط در ايران است كه به دليل يك دوره جهل و قحطى پزشكان از ناآگاهى مردم استفاده كردند و خود را تا مرتبه خدايى بالا بردند و رفتارهايى مانند رفتار شما تنها مقاومتى است در برابر آگاهى مردم
    • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      42 15
      حالمان رو به هم زدید با این نظر مسخره من واقعا برام سوال که چطور یه آبدارچی میخوان واسه یه اداره استخدام کنن از هزار تا فیلتر گزینش باید رد بشه اما برای شغل پزشکی که با جان و سلامت آدمها سر و کار داره صرفا دو تا تست بیشتر زدن میشه ملاک صلاحیت عقلی شعوری و روانی فرد ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    53 24
    از آقای مهرجویی خواهش میکنم از ایشون به دلیل افترا شکایت کنن. حتما متهم و مجازات میشه چون اسم برده و تهمت اعتیاد زده
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    25 10
    من حتی از بیمارستان خواهش کردم که به این توهین‌ها پاسخی دهند، زیرا اگر این حرف‌ها پاسخ داده نشوند حمل بر تایید می‌شود اگر این پاسخ دادنت بود همان بهتر که حمل بر تا یید شود
  • پزشک احمدی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    27 63
    آقا اینقدر به حرفه مقدس پزشکی نتازید
  • کیا A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    23 4
    ایشون نشون دادن بر خلاف ضرب المثل تا مرد سخن نگفته باشد / عیب و هنرش نهفته باشد بعضی ها قابلیت نشون دادن عیب و هنر رو بدون سخن گفتن دارن. فقط یه لحظه تصور کنین به فرض قبول کردن تمام حرفهای ایشون اگر قرار باشه هرکسی خودش شخصا و بدون توسل به قانون برای خودش احقاق حق کنه چه وضعی برای کشور بوجود میاد
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    30 14
    جناب دکتر با تشکر از زحمات شما و سایر پزشکان این مرز و بوم. میشه لطفا بفرمایید درامد ماهیانه حضرتعالی اعم از حقوق کارانه و سایر دریافتی ها به چه میزان است و چه مقدار مالیات ماهانه میپردازید
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    39 14
    دکتر عزیز شما با این کار نه تنهها ازخود دفاع نکردی بلکهبهمحبوبیت آقای مهرجویی اضافه کردید چون کارنامه ی شما جامعه پزشکان نزد مردم سرشاراز نمره ی قبولی با تک ماده است اما مهرجویی همواره کارنامه ی درخشانی داشته حداقل کسی از دیدن فیلم هایش در سینما نمرد اما چند نفر از بیمارستان مرده برگشتند
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    27 10
    درسته که پزشکان متعهد هم در کشور وجود دارند. اما متاسفانه در سالهای اخیر شاهد بی مسئولیتی و بیسوادی بسیاری از پزشکان هستیم که خیلی راحت با جون آدمها بازی میکنند. دو نمونه از بی مسولیتهای پزشکان رو من در اقوام نزدیکم دیدم. لطفا در قبال کارهاتون پاسخگو باشید.
  • کوروش IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    19 14
    فکر کنم شما برای معروف شدن دست به چنین کاری زدیدوقبول کنید بعضی بیمارستانها قربانگاه هستند. نمونش بیمارستان نمازی شیراز که لقب قتلگاه نمازی دریافت کرد
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    15 21
    حرفش درسته
  • بی نام RO ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    28 9
    آقای دکتر بشینید فکر کنید که چرا همچین هجمه ای علیع جامعه پزشکی تو کشور راه افتاده؟ چرا اکثر قریب به اتفاق جامعه اعم از هنرمند و مردم عادی و معلم و کاسب و .... اینقدر از پزشکان کشورشون ناامید شده اند و دیگه بهشون اعتماد ندارن، بشینید به علت های بوجود آورنده این معلول بیشتر فکر کنید اونوقت شاید ......
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    18 44
    مهرجویی : کاسه داغ تر از اش
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    29 8
    من درجواب این پزشک ارتوپد عرض می کنم برای اینکه به فاسد بودن جامعه پزشکی بخصوص همکاران ارتوپد خود پی ببری به خودت زحمت بده یک سری به تعزیرات حکومتی ونظام پزشکی بزن واز مسئولین انجا در باره پروندهمکار ارتوپد خویش که بدون انکه در بدن بیمار پروتز کار بگذارد از بیمار طلب 10 ملیون پول پروتز می کند وبا شکایت بیمار پرونده ای در نظام پزشکی وتعزیرات برای وی تشکیل شده است اقای دکتر لطفا یکسری به سازمان دارو وغذای وزارتخانه بزن متوجه می شوی بیشترین شکایت ها از متخصصین ارتوپدی است اقای دکتر چرا همکاران شما بیمارانبرای خرید ابزار های ارتوپدی به شرکت های وارده کننده کلای غیراستاندارد قاچاق می قرستند وووووووو ...وهزاران و دیگر باعث شده که جامعه پزشکی را فساد بگیرد حالا زیر میزهایتان جای بحث خود دارد ا
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    12 47
    با ایشان موافق و همسو هستم. جامعه پزشکی در مقابل توهین از خودش دفاع می کند و این جامعه خودش اولین خط دفاع از حقوق مردم است. کار آقای مهرجویی فقط تبلیغاتی بود.
  • علیرضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    25 1
    یک قاتل ممکنه دکتر باشه ... ممکنه مهندس باشه... ممکنه خیاط باشه یا هر شغل دیگه ای داشته باشه... سهل انگاری و خطا ممکنه از هر کسی سر بزنه ...
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    13 7
    دزدی را تعقیب می کردند تا از مصیب برهد فریاد می کرد آی دزد آی دزد .
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    28 9
    این پزشکا باید بازیگری میخوندن خیلی خوب نقش بازی میکنن بسیار خوب مظلوم نمایی میکنن. یه پزشک دو سال پیش کشته شد چنان تبلیغات و تهدیداتی راه انداخته بودن که نپرس و نگو. بعد ادم هم که می کشن همیشه طلبکارن تبریک میگم بهشون به همدیگه هم رحم نمیکنن یکی شون دو سال پیش باز اسید ریخت رو اون یکی به بیمارا که دیگه محاله رحم کنن هفته قبل یه بیمار رو تلویزیون نشون داد گفت پزشکا منو جراحی کردن که پروتز در شانه ام کار بذارن ولی پروتز رو کار نذاشته بودن تظاهر کرده بودن کار گذاشته شده بعد کاشف به عمل اومد تعداد بیماران 50 تا بود عکس اشعه ایکس نشون داد که همه سرکار بودن و پروتزی در بدنشون کار گذاشته نشده و چند تیم پزشکی هم با تبانی این کارو میکردن اینم از کیارستمی اونم از بخیه کشی و...
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    21 8
    سازمان نظام پزشکی هم این وسط مثل بز نشسته و فقط تماشاچی ست. وقتی می گم این سازمان مافیایی ست که در جهت منافع بعضی از پزشکان کار می کند بیراه نگفته ام. دکتر زالی براش مهم نیست که به پزشکان توهین شود تا وقتی منافع خودش درگیر نشود. من به عنوان یک پزشک خواستار انحلال این سازمان شبه صنفی که ابزار سرکوب پزشکان در همدستی با وزارت علوم است را خواستارم.
  • بی نام FI ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    9 6
    نحوه تعامل دو گروه از روشنفکران و تحصیل کرده های کشور در جامعه امروز ما وقتی هنرمندان و پزشکان این مملکت در هنگام رویرو شدن با یک مصیبت به هم فحاشی می کنند از بقیه مردم کوچه و بازار چه انتظاری می رود که در هنگام بروز اولین مشکل برای هم نکشند؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    2 12
    خبرگزاری تسنیم بسیار معتبر و صادق است
  • سعید IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    20 7
    دو کلمه حرف حساب.اولا شما با چه متر و قیاسی خودتون رو داغدارتر از آقای مهرجویی میدونید؟واحد اندازه گیری غم که شما دکترا بلدید رو به ما هم بگید بدونیم.دوما چه فشاری به شما اومده؟اینکه تو مجلس عزا به همکاران شما بگن قاتل فشار به شماست؟باید عرض کنم آستانه تحمل پایینی داری چون همه میدونند دوستان و خانواده داغدار در مراسم عزا حالشون دست خودشون نیست و ممکنه چیزی بگن یا رفتار ناخودآگاه کنند که کسی هم به خودش نمیگیره.عجیبه شما که دکتری و با خانواده بیمار و احیانا متوفی سروکار داری این اصول اولیه رو نمیدونیسوما شما ارتوپدی چه ربطی به بیماری آقای کیارستمی داره؟مثل اینکه من که مهندس طراح مسیر عمرانم اگه یه جا خونه ای بریزه و بیانه ای صادر بشه بر علیه مهندسین ناظر،همه مهندسین ناظر ساکت باشن من بیام ...
  • behzad A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    25 8
    توی عکسهای این آقا فقط گستاخی و پررویی دیده میشه..وضعیت پزشکی هم که تو مملکت ما شده فقط یک کاسبی با جان مردم..مهرجویی اشتباه میگه؟فقط کیارستمی که نبود ،واقعا مردم هم از پزشکان شکایت دارند..تا کی بی کفایتی و عدم رسیدگی؟
  • علی AU ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    23 7
    دفاع از خود یا توهین به دیگران؟ این پلاکاردها جز توهین چیز دیگری نبود.
  • از مراجعین بیمارستان جم IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    19 5
    بنده از اتفاقات بوجود آمده خبری ندارم ولی همین دکتر عباسی داخل مطبش که بری جرات نمیکنی حرف بزنی . فردی متکبر و بد اخلاق که با مریضاش رفتار مناسبی نداره و معمولا اجازه نمیده مریض حرفاشو کامل بیان کنه و معالجه به نتیجه کامل برسه. ضمنا خود بیمارستان جم نیز خیلی مشکل داره. با دلیل و بی دلیلی بیمار هارو میفرستن ای سی یو که تختاشون هیچوقت خالی نمونه و درامدهای انچنانی نصیبشون کنه. احتمالا دکتر عباسی هم جزو سهامداراشه. تخت بخشها اکثرا فرسوده و بیمارا ناراحت هستندو ... میتونید تحقیق کنید.
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    29 6
    اين ننگ هميشه با بيمارستان خصوصي جم ميمونه
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    19 4
    چوب بلند کنی گربه دزده در میره
  • پویا A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    52 6
    خدایی دکترهای خوبی هم توی مملکتمون داریم که سطح معلوماتشون بسیار بالاست و پول پرست هم نیستن... هرچند تعدادشون اندکه ولی نباید زحمات اونا رو هم نادیده گرفت
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    24 15
    ایشون خیلی پررو تشریف دارند برو خجالت بکش مرد حسابی.فکر کردی کی هستی مگه.
  • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    34 9
    چقدر پررو هستن این جماعت پول پرست.... چند وقت پیش همسر بنده در بیمارستان دی عمل تومور مغزی داشتند که پس از چند روز با نظر پزشک ترخص شد و از ما هزینه حدود 50 میلیون گرفتند. فردای ترخیص خونریزی شدیدی کردند که بلافاصله ایشان را به بیمارستان رساندیم. ایشان را به اتاق عمل بردند و مساله کنترل شد و گفتند از محلی که ما فکر نمی کردیم خونریزی کرده . بعد از دو سه روز همسرم را با یک صورتحساب 30 میلیونی ترخیص کردند برای شکایت پیش رییس بیمارستان رفتنم.با بی ادبی تمام گفت برو بیرون .بیمارستان سنگ و چوبه. اگرم نداشتی می رفتی گداخونه ی دولتی. واقعا افسوس به این کشور.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    10 8
    متاسفانه امثال ما دکترها، جامعه پزشکی را زیر سوال میبرید.
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    29 12
    حق با داریوش مهرجوییه پزشکای پول دوست قاتل
  • معلم A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    11 14
    ازدعوای پزشکان و اهالی سینما آبی گرم نخواهدشدبه شخصه معتقدم سفرکیارستمی به خارج ازکشوردرآن شرایط جسمی اشتباه بود
  • بی نام EU ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    36 9
    پزشک اورتوپدی که پول پروتز نذاشته میگرفته چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پیام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    34 12
    این آقای دکتر فراموش میکند که سهل انگاری و بی مسوولیتی باعث مرگ یک انسان شده است و با بی شرمی به خودش حق اعتراض هم میدهد .آنچه داریوش مهرجویی عزیز گفت نمودی از خشم همگانی بود
  • بی نام AU ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    19 11
    دکتر مملکت رو باش، استدلال و منطق رو نگاه کن.
  • رحیم IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    16 7
    آقای دکتر متاسفانه این اتفاقی است که در جامعه کم و بیش اتفاق می افتد ، اما چون آقای کیارستمی شناخته شده بود موضوع رسانه ای شد ، وگرنه این هم مانند دیگر پرونده ها بایگانی میشد.
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    17 10
    کمپین روبروی بیمارستان بسیار حرکت خوبی بود و همه جامعه باید در برابر پزشکان فاسد خودبزرگ پندار پول پرست که کارانه های چند صد میلیونی ماهانه خود را از جیب ملت و پول نفت میگیرند وایسن و طومار این بی عدالتی و ظلم بزرگ رو بکبار برای همیشه بپیچند. من چندین کامنت گذاشتم و مطمئنم خبر این رو هم مثل بقیه منتشر نمیکنه
  • علوی RO ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    13 25
    زنده باد دکتر عباسی
    • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
      3 0
      چرا؟
  • قاسم A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    16 18
    جالبه که ما عادت داریم قبل از دادگاه رسمی قضاوت کنیم. البته حکم دادگاه هر چه که باشد قابل تعمیم به کل جامعه پزشکی نیست. و کسی نمیتونه مقدس بودن این حرفه رو زیر سوال ببره حتی اگر عده ای بی تفاوت و بی رحم هم در میان پزشکان باشند دلیل نمیشود پزشکان زحمتکش و با تعهد رو فراموش کنیم و همه رو به باد ناسزا بگیریم که اگه قرار به این کار باشه حرفه های دیگه ای هستند که بیشتر مستحق ناسزا هستند
    • بی نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      20 2
      داستان این بوده: متخصص جراح و متخصص عفونی دکتر .. درحالی ‌که بیمار هنوز بستری است، برای تعطیلات عید راهی مسافرت نوروزی می‌شوند، اما عفونت بعد عمل اتفاق می‌افتد و چون کسی نمی‌تواند دو پزشک مسئول را پیدا کند، خانم حکمت با وزیر تماس می‌گیرند که استاد دوباره تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند و این‌بار با شک به عفونت کیسه صفرا، کیسه صفرا برداشته می‌شود. حین عمل لوله حالب هم پاره شده و سوند دبل‌جی برای ایشان تعبیه می‌شود. استاد از بیمارستان مرخص اما این‌بار برای برداشتن دبل‌‌جی در بیمارستان آراد بستری می‌شوند و بعد هم با رضایت خانواده به فرانسه اعزام و در آن‌جا به علت آمبولی و نه سرطان فوت می‌کنند این دوستان مافیا تشکیل دادن هموطنان هوشیار باشید
    • قاسم IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      4 0
      راستش من به اطلاعات فضای مجازی نمیتونم اعتماد کنم.ولی خوب میدونم آقای مهرجویی جزو بزرگان سینما هستند و به نظرم هامون برای اینکه ایشون رو در زمره بهترینهای ایران قرار بدیم کافیه اما این که چه کسی مقصر است رو باید به عهده ی دادگاه گذاشت به خصوص در چنین موضع حساسی که جان یکی از نخبگان مملکت در میانه
  • بی نام A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    14 10
    هنرمندا دیگه شورشو دراوردن,انگار از دماغ فیل افتادن,البته من از دکترا هم دفاع نمیکنم ولی هنرمندا خودشونو ی چیزی بالاتر از مردم میبینن,
  • یک نفر US ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    12 24
    بالاخره صبر و تحمل پزشکان هم حدی داره. اما چند نکته 1 اونهایی که مدام میگن علت ظرفیت کنکور هست، باید بدونن که ظرف 10 سال بدون افزایش هیچ امکانات آموزش ظرفیت پزشکی حداقل 67 برابر شده. بنابراین دیگه اگه تا حالا قبول نشدین باورکنید به درد این رشته نمی خورید 2 اونهایی که تازه یادشون به ادب اومده و میگن وای چرا دکتر مملکت همچین حرفی زده؛ اولا قرآن هم به کسی که بهش ظلم شده اجازه این کار رو میده و دوما آیا همین خبرآنلاین اگر دکتر این کار رو نمیکرد حاضر بود حتی یک خط از کل رسانه اش رو در اختیارش قرار بده؟ پس وقتی پزشکان هیچ رسانه ای حداقل برای دفاع از خودشون ندارند و به طور سازماندهی شده بهشون حمله میشه باید کاری کرد 3 چه کار دیگری برای کیارستمی باید انجام میشد؟ که نشد؟
    • بی نام IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
      7 5
      67 برابر شدن ظرفیت پزشکی دروغ بزرگی است این دروعا رو باور نکنید چند سال پیش حتی اومدن ظرفیت پزشکی رو کم کردن و داد داوطلبان رو دراوردن جمله به جمله حرفای پزشکا رو برید چک کنید دروع زیاد میگن کسی که منافعش در خطر باشه دروغ زیاد میگه
  • بی نام A1 ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    7 6
    تاسف برای کاسبان با جان مردم
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    14 5
    دکتر عباسی از متخصین خوب ایران و البته بیمارستان جم هستن...وقتی تصویر ایشونو با اون نوشته ها دیدم واقعا تعجب کردم...هنوز هم نمیتونم باور کنم این رفتار از ایشون سر زده...کاش هم پزشکان و هم هنرمندان بتونن خودشونو کنترل کنن و احترام نگه دارن... در ضمن روی صحبت مردم و هنرمندان با پزشکان بی مسئولیت هست چرا که حرفه پزشکی با زندگی و جون مردم مستقیما در ارتباطه... عجیبه که از دانشجوی سال اول پزشکی تا متخصصین با سابقه ای مانند دکتر عباسی که اصلا مخاطب جامعه هنری و مردم نیستن واکنش های غیر منتظره از خودشون نشون میدن...
  • بی نام RO ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    12 8
    آقای مهر جویی با چه مدرکی به پزشکان زحمت کش وفهیم این مرز وبوم اهانت کردهاست اگر مدرکی دال بر حتی بی توجویی پزشکان معالج دارد ارایه دهد تا طبق قانون رسیدگی شود درغیر این صورت پزشکان محترم میتوانند از او در این مورد شکایت کنند.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    8 8
    ارتوپد؟... و انقدر ادعا....
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    10 5
    توی هر صنفی خوب و بد هست هم پزشکی هم هنری و... این دلیل نمیشه همه رو به یه چشم ببینیم و به هم توهین کنیم .کسایی که توی صنف خودشون مشکل هست بهتره اول مشکلات خودشونو حل کنن بعد دیگرانو.
  • بی نام IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    7 2
    آیا میدونین درآمد یک پزشک درایران دوبرابر همتای آلمانی و 7برابرهمتای آمریکاییه؟به کجا داریم میریم
  • بی نام A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    2 3
    تو مملکت آزادی بیان وجود داره لذا آقای دکتر هم مثل مهرجویی حق داره نظر بده هرچند نظرش مفت هم ارزش نداشته باشه
  • دکتر ستوده IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    4 9
    درود بر شما همکار عزیز جواب شجاعانه ای که به این کارگردان بی تربیت دادید ما که از این ملت بابت زحماتی که براشون میکشیم هیچوقت انتظار تشکر که نداشتیم و فقط دلمون میخواد موقع رفتن به ما فحش ندهند که خیلی هاشون این کارو میکنند سالهاست که توهین میشنویم و حرفی نمیزنیم جواب های هوی است عکسی چند روز قبل از کنکور امسال منتشر شد که افرادی در سر جلسه در خواب ناز بودند همین ها فردای روزگار کمپین ضد پزشک راه می اندازند و فحاشی میکنند باز تکرار میکنم دمت گرم
    • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
      1 1
      خوبی دکتر؟
  • اردلان IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    5 10
    چرا فکر میکنیم هر کس در یک زمینیه خاص خوب است همه حرفهاش هم درسته .درمحدوده فیلم سازی اقای مهرجویی خوب عالی واستاد هستند ولی در زمینیه پزشکی اجازه دهند افراد صاحب نظر وارد قضیه شوند. اگرفرد نابلد در عرصه کارگردانی فیلم دایره مینا یا نارنجی پوش را فیلم های بی مایه ونازل بداند جامعه فیلم سازان و فیلم بازان چگونه با برخورد خواهند کرد . مطمئن باشید نظام پزشکی با توجه به فوت مرحوم کیا رستمی دقیقتر از آنچه که در حالت عادی انجام میدهد به پرونده رسیدگی میکند
  • فرى RO ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    9 4
    آخه جوجه دكتر كه ميگى مردم به شما حسودى ميكنن اين حرفت نشون ميده كه چقدر پول پرستي ضمنا همين مردمى كه به قول تو حسودن خيلياشون امثال تو و جنابعالى را ميخرن و ميفروشن مثل آب خوردن اگه اين حرف ٥٠ سال پيش ميزدى حق با تو بود نه الان كه تو هر خونه اى دست كم يه دكتر پيدا ميشه
  • بی نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    3 1
    قشر متوهم و خطاکار و طلبکار پزشک
  • قنبر A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    3 0
    شغل هاو رشته های مفید برای کشور زیاد هستند مثلا مهندسی شیمی. باید درآمد این مهندسان افزایش پیدا کنه تا یه عده دچار توهم خودبرتربینی نشوند