مهاجم تیم ملی به خداحافظی کاپیتان سابق ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام از فوتبال خداحافظی کرده و همبازی هایش، به این اتفاق واکنش نشان می دهند. یکی از این بازیکنان ضا قوچان نژاد است. مهاجم تیم ملی که رابطه خوبی با کاپیتان سابق خود در تیم ملی دارد، درباره خداحافظی نکونام به خبرورزشی می گوید: «جواد از لحاظ کاپیتانی، یک الگو برای من و دیگر بازیکنان نبود. آقا جواد بیرون از زمین یک جنتلمن بود و در داخل زمین همیشه می جنگید و به کل بازیکنان تیم انگیزه می داد.»
گوچی ادامه می دهد: «روزی که شنیدم نکونام از بازی های ملی خداحافظی کرد، ناراحت شدم ولی می دانستم که تصمیم درستی گرفته است. همینطور الان هم که تصمیم گرفت فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد و خداحافظی کند، می دانم باز هم تصمیم درستی گرفته است. جواد نکونام هیچگاه تصمیم الکی نمی گیرد و کاری انجام نمی دهد. تمام کارها و رفتارهایش با فکر است.»
مهاجم تیم ملی همچنین می گوید: «نکونام واقعا باهوش و تیز است و همیشه کار درست را انجام می دهد. افتخار می کنم که با او هم تیمی بودم و بهترین آرزوها را برایش دارم. مطمئنم که بعد از فوتبالش هم کاملا موفق خواهد شد. انشالله به زودی او را خواهم دید.»

 


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =