۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین مشکلی است که دامنگیر آموزش و پرورش شده و متاسفانه ما از آن غافل هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان که پیش از ظهر امروز در همایش مدیران متوسطه آموزش و پرورش استان همدان سخن می گفت با اشاره به نقش مهم مدیران به عنوان بازوان اصلی آموزش و پرورش افزود: در آموزش و پرورش استان، 30 درصد از مکاتبات و بخشنامه‌های ابلاغی را برای بالا بردن خلاقیت مدیران کاهش دادیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به مدیران مدارس الگوی آموزشی ارائه داده شود، خاطرنشان کرد: برای ارائه الگوهای آموزشی باید از آموزش‌ کشور‌های پیشرفته استفاده کنیم تا بتوانند آموزش‌ها را مطابق با قانون اساسی و اسلامی مطابقت داده و در مدارس اجرا کنند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: در راستای ارائه الگوهای آموزشی 30 نفر از مدیران به کشور روسیه اعزام می‌شوند تا بتوانند از ساختارهای آموزشی آنجا استفاده کرد و این مهم را در کشور اجرایی کنند.

این مسؤول با اشاره به مشکلات متنوع در عرصه آموزش و پرورش افزود: برای کاهش مشکلات، ابتدا باید محیط را پالایش کنیم تا بتوانیم یک مجموعه آموزش و پرورش مناسب با برنامه‌های مطلوب داشته باشیم.

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین مشکلی است که دامنگیر آموزش و پرورش شده است، گفت: همه این آسیب‌ها ناشی از طراحی دشمن است.

وی یادآور شد: مدیران مدارس باید به نیازهای وی‍‍‍ژه دانش‌آموزان توجه داشته باشند چراکه بسیاری از دانش‌آموزان در مدارس مشکلات رفتاری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: این آسیب‌های اجتماعی به آموزش و نحوه آن ضربه می‌زند و این در حالی است که ما از این آسیب‌های اجتماعی غافل هستیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =