دفتر جدید سرپرستی خبرآنلاین، دنیای اقتصاد و خبر ورزشی در استان البرز افتتاح می شود

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان البرز و مدیرمسئول دنیای اقتصاد، دفتر جدید سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه دنیای اقتصاد و روزنامه خبرورزشی در استان البرز افتتاح می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز، صبح چهارشنبه با سفر"علیرضا بختیاری" به استان البرز و با حضور سیدحمیدطهائی استاندار البرز، معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج و همچنین جمعی از مدیران کل استان، دفتر سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین و روزنامه های دنیای اقتصاد و خبرورزشی در استان البرز افتتاح می شود.
سرپرستی این سه رسانه در استان البرز با بکارگیری نیروهای خبره و توانمند در عرصه رسانه و با برقراری ارتباطات موثر مدیریت این مجموعه در استان توانسته است جای خود را در سبد رسانه ای مدیران ارشد استان باز کند.
وجود یکصد برند ملی در استان البرز ظرفیتی ویژه در حوزه اقتصادی به شمار می رود و این مجموعه با این نگاه تلاش و همت خود را برای برقراری ارتباط دوسویه با مدیران صنایع و صاحبان تولید ملی بکارگرفته است تا در مسیر تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی با معرفی ظرفیت صنایع زمینه رونق تولید و کسب و کار را فراهم آورد.
گفتنی است، در حال حاضر« اسماعیل حیدرپور» سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین و روزنامه های دنیای اقتصاد و خبرورزشی در استان البرز را عهده دار است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =