144 نفر از نیروهای همدان در عملیات مرصاد شهید شدند

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 144 نفر از نیروهای همدانی در عملیات مرصاد شهید شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ و به نقل از فارس، سردار مظاهر مجیدی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) که در همایش یک روزه مدیران عقیدتی و نظارتی، استان‌های کرمانشاه، همدان و کردستان سخن می گفت با اشاره به نقش‌آفرینی همدان در عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: همدان با توجه به اینکه در منطقه چهارزبر اردوگاه داشت، اولین نیروها را برای مقابله با منافقین اعزام کرد.

وی با بیان اینکه 144 نفر از نیروهای همدانی در عملیات مرصاد شهید شدند، گفت: چهار نفر از آنها از فرماندهان گردان‌های پیاده بودند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه با اشاره به اینکه سپاه همدان توانسته با هماهنگی حفاظت و نمایندگی ولی فقیه، مأموریت‌های ابلاغی خود را به خوبی پیش ببرد، افزود: وحدت و همدلی موفقیت بیشتر را به دنبال دارد.

حجت الاسلام محمد ولی رضوی راد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز از فعالیت 512 مسوول عقیدتی در استان خبر داد و گفت: استان همدان 8 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این میان 105 شهید روحانی هستند.

وی با بیان اینکه در تمام شهرستان‎های همدان ناحیه مقاومت فعال است، یادآور شد: 120 حوزه مقاومت، یک‎هزار و 141 پایگاه مقاومت، 478 هزار بسیجی عادی و فعال در استان مشغول فعالیت هستند.

این مسؤول با اشاره به وجود بیش از 3 هزار طلبه بسیجی با 4 هزار و 700 حلقه صالحین افزود: 180 مربی عقیدتی و 512 مسوول عقیدتی در استان فعال هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پایان با بیان اینکه مهمترین مشکل بسیج این است که مدیران عقیدتی دائم نیستند و در حال تغییر هستند، خواستار حل این مسئله شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =