مراسم روز ملی اسلام آبادغرب و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد برگزار می شود

سرهنگ افشار محمدی گفت:چهار زبر، مرصاد شد تا مزدوران و منافقان از آن درست عبرت گرفته و بدانند که نباید مملکت و خاک خود را به خاطر پشیزی بفروشند و با وعده پست و مقام خیانت کنند.

سرهنگ افشار محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین، اظهار کرد: عملیات مرصاد برگ زرینی از افتخارات مردم اسلام آباد غرب در دفاع از کیان ایران اسلامی را نشان می دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب افزود: در عملیات مرصاد عزم و اراده بلند و همت پولادین مردم اسلام آباد غرب رخوت منافقین را که از نخوت آنها سرچشمه می گرفت، به دنبال داشت.

وی گفت: چهار زبر، مرصاد شد تا مزوران و منافقان از آن درست عبرت گرفته و بدانند که نباید مملکت و خاک خود را به خاطر پشیزی بفروشند و با وعده پست و مقام خیانت کنند.
سرهنگ محمدی افزود: منافقان در آن زمان اسیر وعده های کدخدا شده بودند و بنده کدخدا شدن نتیجه اش نابودی آنها و بی آبرویی سران آن شد.

محمدی با اشاره به لزوم بزرگداشت دلیر مردی مردمان ایران اسلامی بویژه مردم اسلام آباد غرب در عملیات مرصاد گفت: مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد و یادواره 1280 شهید شهرستان روز 5 مرداد روز ملی اسلام آباد غرب راس ساعت 17 با سخنرانی دکتر حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش در مزار شهدای شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ محمدی از عموم مردم ولایتمدار اسلام اباد غرب برای حضور در این مراسم معنوی و تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری و شهیدان دعوت کرد.

گفتنی ست؛ دکتر حسین مظفر برادر سه تن از شهدای عملیات غرور افرین مرصاد است و مادر شهیدان مظفر نیز به منظور افتتاح یادمان سه فرزند شهیدش در این مراسم حضور خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =