بدهی 305 میلیاردی دولت به گندم‌کاران استان همدان

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه باید نواقص نگهداری گندم در مراکز را شناسایی و آن را برطرف کرد افزود: امسال با توجه به بارندگی‌های مطلوب شاهد افزایش تولید و برداشت گندم در استان همدان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ رضا قیاسی، معاون اقتصادی استاندار در بازدید از مراکز خرید غلات شهرستان بهار و با اعلام مطلب فوق افزود: مطالبات گندم‌کاران استان همدان در مجموع 305 میلیارد ریال است که در مدت زمان یک ماه آینده پرداخت می‌شود.


وی با اشاره به اینکه برخی واحدهای ذخیره‌سازی و نگهداری گندم استاندارد نبودند که در این مراکز ذخیره‌سازی و نگهداری صورت نگرفته است، گفت: باید برای سال آینده این نوع مشکلات رفع شود.

قیاسی با اشاره به اینکه سن‌زدگی گندم در حال حاضر کمتر از میانگین مجاز است، افزود: سال‌های گذشته با وجود تولید پایین گندم در استان همدان در زمینه مراقبت‌ها مشکلاتی وجود داشت ولی امسال با وجود افزایش تولید مراقبت‌ها نیز بهبود یافته است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان تاکید کرد: با تلاش کشاورزان و کارشناسان جهاد کشاورزی در خصوص مبارزه با سن زدگی تولید گندم در استان همدان به دو برابر افزایش می یابد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =