آبرسانی به 110 روستای لردگان در دولت یازدهم

ایرنا نوشت ، عملیات آبرسانی به 110 روستای لردگان در سه سال فعالیت دولت یازدهم انجام و عملیات اجرایی 61 روستای دیگر این شهرستان روز شنبه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

قاسم سلیمانی دشتکی  در جمع مردم بخش سردشت از توابع شهرستان لردگان اظهار کرد: تامین آب آشامیدنی نقاط مختلف شهری و روستایی استان بویژه شهرستان لردگان اولویت مسوولان عالی استان در دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: در سال گذشته 330 میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب آشامیدنی استان اختصاص داده شد که 172 میلیارد ریال آن به شهرستان لردگان اختصاص پیدا کرد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در دولت یازدهم علاوه بر آبرسانی شهری و روستایی وضعیت جاده ها، بهداشت، درمان، اقتصاد و امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان متحول شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اکنون اجرای سه طرح مهم آبرسانی شامل سد خرسان سه، انتقال آب آتشگاه و سد ونک در دستور کار مسوولان استان قرار دارد.
وی اضافه کرد: بهره برداری از سد خرسان سه موجب افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق گردشگری و تحول در وضعیت اقتصادی منطقه می شود.
سلیمانی دشتکی عنوان کرد: فاز نخست مطالعات و طراحی اجرای طرح انتقال آب از آتشگاه انجام شده و فاز دوم آن در محله اجرا و در اولویت تخصیص بودجه است.
وی اظهار کرد: مسوولان برای اجرایی شدن طرح سد ونک با هدف تامین آب آشامیدنی و کشاورزی در تلاش هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه نیافتگی و بالا بودن میزان محرومیت در بسیاری نقاط استان مشاهده می شود و به منظور رفع این مشکل، مسوولان با یکدیگر تعامل و همدلی دارند.
وی بیان کرد: البته دولت یازدهم برای رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری تلاش های زیادی انجام و اعتبارهای خوبی در این خصوص تخصیص یافته است.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: در سه سال فعالیت دولت یازدهم، یکهزار و 500 میلیارد ریال طرح در شهرستان لردگان به بهره برداری رسیده که این نشان از توجه دولت به مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته است.
شهرستان لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =