قاتل حنانه 4 ساله در ملاء عام به دار آویخته شد

فارس نوشت،حنانه غیاثی دختر بچه 4.5 ساله سنقری، اواخر خردادماه سال‌جاری مفقود و سپس جسد وی کشف شد که با تلاش ماموران انتظامی و دیگر دستگاه‌های مربوطه قاتل وی در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر شد و صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

 حنانه غیاثی دختر بچه 4.5 ساله شهرستان سنقروکلیایی‌، اواخر خردادماه سال‌جاری مفقود و سپس جسد وی کشف شد.

پس از جریحه دار کردن خاطر عمومی حاصل از جنایت مشمئزکننده در شهرستان سنقروکلیایی که موجب ورود رئیس‌کل دادگستری استان از نخستین ساعات انتشار خبر کشف جسد حنانه غیاثی، دختر بچه 4.5 ساله در این شهرستان تا صدور حکم در مرجع عالی قضایی کشور شد.

این جنایت که هیچ ردپا و سرنخی برای کشف آن به‌جای نمانده بود با دستور و مدیریت میدانی رئیس‌کل دادگستری استان و بسیج تمام نیروهای لازم اعم از قضایی، امنیتی و انتظامی در زمانی کوتاه کشف شد که پس از انجام فوق‌العاده مراحل دادرسی حکم مجرم صادر شد.

با تلاش ماموران انتظامی و دیگر دستگاه‌های مربوطه قاتل وی در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر شد.

با توجه به حساسیت بالای موضوع، روند ورود و نتیجه پرونده در دیوان عالی کشور با پیگیری مستقیم رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه صورت گرفت و در کمترین زمان حکم اعدام شخص متجاوز که آزار و اذیت و قتل فجیع این کودک در کارنامه سیاه او بود مورد تایید این مرجع عالی قرار گرفت.

در نتیجه رایزنی مدیریت استان، پرونده حنانه غیاثی خارج از نوبت، روند دادرسی خود را در دیوان عالی کشور پشت سر نهاد و صبح امروز ساعت 6:45 دقیقه حکم اعدام قاتل این دختربچه سنقری در ملاء عام و در مرکز شهرستان سنقروکلیایی به اجرا درآمد.

محمدرضا عدالت‌خواه ضمن قدردانی از زحمات تمام مراجعی که در روند این پرونده دستگاه قضایی استان را در کشف و اجرای سریع عدالت یاری کردند، گفت: بارها به کسانی که اندیشه اختلال در امنیت، نظم و عفت عمومی دارند متذکر شده‌ایم مسامحه، اغماض و مماشات در چنین موضوعاتی از سوی مرجع قضایی متصور نیست و تکمله این تذکر رجوع به پیشینه عملکرد دستگاه در چنین جرایمی است.

گفتنی است، رئیس کل دادگستری استان به همراه معاونان دستگاه قضایی استان، فرماندار شهرستان سنقر و جمعی دیگر از مسئولان در کنار جمعیت قابل توجه مردم شهر سنقر در مراسم اعدام این قاتل حضور داشتند.

46

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =