مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از قطعی شدن برپایی مسابقات بین المللی بدمینتون 'جام فجر' به میزبانی سمنان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ طی تفاهم نامه ای که امروز با حضور پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون با فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به امضا رسید سمنان به عنوان میزبان مسابقات بین المللی جام فجر با حضور چند کشور خارجی خواهد بود .
فتاحی در حاشیه این نشست در مورد ظرفیت های حوزه ورزش سمنان برای برگزاری رقابت های ملی و بین المللی اظهار داشت : با مساعدت استاندار سمنان و تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ، امکانات خوبی برای رشته های مختلف ورزشی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت : با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون بدمینتون و ظرفیت های موجود ، سمنان به عنوان میزبان مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر که در بهمن ماه برگزار می شود در نظر گرفته شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه کشورهای سرشناس آسیایی زیادی در این رشته ورزشی فعالیت می کنند گفت : انتظار داریم حدود 5 کشور در این رقابت ها حضور پیدا کنند.
وی اظهار داشت : با توجه به امکانات استان و تلاش های صورت گرفته برای تجهیز سالن و رایزنی های که با فدراسیون و همچنین کنفدراسیون آسیا انجام خواهیم داد بدنبال این هستیم تا سمنان را به عنوان پایگاه بدمینتون مطرح و معرفی کنیم.
وی همچنین از اعزام تیم منتخب بدمینتون استان سمنان به عنوان نماینده تیم ایران به یک تورنمنت بین المللی خبر داد و افزود : باتوجه به برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته از طریق فدراسیون بدمینتون مقرر شد تا پایان سال تیم منتخب بدمینتون استان سمنان به عنوان نماینده کشور ایران در یکی از تورنمنتهای بین المللی بدمینتون در این رقابتها شرکت نماید.
فتاحی همچنین از برگزاری اردوی تیم بدمینتون جوانان به میزبانی سمنان خبر داد و افزود : سمنان در روزهای ششم تا دوازدهم مردادماه میزبان تیم ملی جوانان هست که به اذعان رئیس فدراسیون بدمینتون ، سرمربی و اعضای تیم اردوی خوبی در حال برگزاری می باشد.
وی در ادامه به فعالیت هیات بدمینتون سمنان اشاره کرد و گفت : باتوجه به ارزیابی صورت گرفته از طریق فدراسیون بدمینتون در سال 94 هیئت بدمینتون استان سمنان در بین 32 استان کشور مقام اول را داراست که نشان از فعالیت خوب این هیئت در استان می باشد که جا دارد از موذن رئیس هیئت بدمینتون و مجموعه هیئت بدمینتون استان سمنان تقدیر و تشکر کنم.
در پایان جلسه پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون به اتفاق فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و دیگر مسئولان ظهر امروز در محل برپایی اردوی آمادگی حضور یافت و با بدمینتون بازان تیم ملی جوانان دیدار و گفتگو کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =