سیداکبر بنی طبا به سبک جدید تولید این برنامه تلویزیونی پرداخت و اعلام کرد: سعی شده این برنامه تلویزیونی به سبک کاملاً جدید تهیه شود تا جذابیت خاصی برای گروههای هدف که کودکان و نوجوانان در سنین 8 الی 15 ساله است داشته باشد و بتواند پیام خود که مصرف صحیح آب است را به سازندگان آینده جامعه القا نماید.
وی با بیان اینکه برنامه تلویزیونی دانایی به سبک موشن گرافی تولید شده است عنوان کرد: موشن گرافی سازه ای تصویری است که از سویی با بهره گیری از بخشی از قواعد انیمیشن و نیز امکانات سینما یعنی حرکت و صدا و از طرفی دیگر با استفاده از فرم گرایی انتزاعی، تعادل و توازن در ترکیب بندی و تأثیرات هنر طراحی گرافیک تولید می شود و نتیجه آن تلفیق هنر با ارسال پیام با موضوعی است که برای مخاطب درنظر گرفته شده است. در حقیقت خاستگاه سبک موشن گرافی رسانه است و آبفا استان اصفهان سعی کرده با استفاده از سبک موشن گرافی مخاطب خود را جذب نماید تا بتواند به هدف نهایی خود که فرهنگ سازی درست مصرف کردن آب در میان کودکان و نوجوانان است دست یابد.
سیداکبر بنی طبا به برخی از موضوعاتی که در این برنامه به آن پرداخته می شود اشاره کرد و بیان داشت: معرفی انواع تجهیزات کاهنده، تعریف و آموزش مصرف بهینه آب در آشپزخانه، حمام، دستشویی، شستن حیاط، خودرو و آبیاری صحیح فضای سبز، روشهای بهینه سازی مصرف آب در استفاده از کولر، معرفی ساعات پیک مصرف، تعریف آب خاکستری و نیز معرفی شبکه توزیع هوشمند و ... در برنامه تلویزیونی دانایی به این مسائل پرداخته می شود.
مشاور مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: برنامه تلویزیونی دانایی با کارگردانی ماجد بازرگان، اجرا مهدی قاسمی و صداپیشه نازنین حقیقی به نویسندگی مهدیه طوسی تولید شده است.
انتظار می رود کودکان و نوجوانان از این برنامه تخیلی و فانتزی که با تلفیق تصویر واقعی و گرافیک تولید شده استقبال نمایند.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه به صورت موشن گرافی برای اولین بار در صنعت آب و فاضلاب کشور از رسانه ملی روی آنتن رفته که امید است انشاا... تأثیرپذیری مناسب را در جامعه هدف منظور شده بنماید.
46
نظر شما