طرح جامع مالیاتی با اهداف بزرگی چون شفاف سازی مالیاتی ،تحقق عدالت مالیاتی ،تسهیل فرایند خدمات رسانی به مؤدیان مالیاتی ومستند ومستدل سازی نحوه تشخیص ، محاسبه و وصول مالیات اجرا شده است .

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیر کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت :در واقع بخش عمده ای از عملکرد خوب مجموعه ی مالیاتی استان در چند سال اخیر ، مرهون همکاری و تعامل با اصحاب رسانه است.
سهراب امدادی فر در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر نقش رسانه در فرهنگ سازی مالیاتی اذعان داشت:همانطور که میدانید امسال نیز با تدبیر مقام معظم رهبری و در پی تاکیدات سال های اخیر ایشان، به نام "اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل" نامگذاری شده،که به نقش اصحاب رسانه در کنار دستگاههای اجرایی اقتصادی و در راس آنها سازمان امور مالیاتی برای عملی شدن این راهکار مدبرانه در جهت توسعه ی همه جانبه ی کشور بسیار پررنگ خواهد بود.
امدادی فر ادامه داد:امروزه یکی از مهمترین اقدامات در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی ،تکیه بر اقتصاد مبتنی بر درآمدهای مالیاتی بجای اقتصاد مبتنی بر نفت است که سازمان امور مالیاتی کشور در گام اول برای تحقق این امر مهم اجرای طرح جامع مالیاتی را در دستور کار خود قرار داده است که به تبع آن اجرای این طرح در استان ما نیز ازسال1393 آغاز شده و انشاالله تا پایان دی ماه سال جاری بطور کامل پیاده سازی می شود.
وی با اشاره به طرح جامع مالیاتی عنوان کرد:طرح جامع مالیاتی با اهداف بزرگی چون شفاف سازی مالیاتی ،تحقق عدالت مالیاتی ،تسهیل فرایند خدمات رسانی به مؤدیان مالیاتی ومستند ومستدل سازی نحوه تشخیص ، محاسبه و وصول مالیات اجرا شده است .
مدیر کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در راستای اجرای طرح جامع مالیاتی ، اداره کل امور مالیاتی استان، فاز اول را با ایجاد تحولات فیزیکی وفضای اداری مناسب در مرکز و سایر شهرستانهای استان آغاز کرد که به حمدالله در قالب همین طرح، ساختمان اداره ی امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه بازیربنای 1200متر ،در سه طبقه ودر شان مودیان مالیاتی در سال گذشته راه اندازی شد .
سهراب امدادی فر اضافه کرد: در همین راستا ساختمانهای اداری شهرستانهای دنا و بهمئی را هم با تجهیز امکانات لازم در سال گذشته به بهره برداری رسیده است و ساختمان مدیریت شهرستان گچساران نیز هم اکنون با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی به حول و قوه ی الهی در سال جاری به بهره برداری می رسد.
امدادی فر در ارتباط با سختمان اداره کل گفت:ساختمان اداره کل در مرکز استان هم بر اساس طرح جامع و در شأن مودیان محترم مالیاتی بازسازی شده و تا روند ارائه خدمات به مودیان عزیز مالیاتی با سرعت بیشتر وبه نحو مطلوب تری انجام شود .
مدیر کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با اجرای طرح جامع مالیاتی بالغ بر 100 درصد به فضای فیزیکی ادارات امور مالیاتی اضافه شده است گفت: در راستای تسهیل فرآیند خدمات رسانی به شهروندان شهرستانهای لنده و چرام، ادارات امور مالیاتی این شهرستانها هم تا پایان مهرماه سال جاری راه اندازی خواهد شد، که در این راستا با پیگیری های صورت گرفته ، مجوزهای لازم اخذ شده و در صورت مهیا شدن فضای فیزیکی و تجهیزات لازم...این ادارات نیز آماده ی خدمات رسانی خواهد بود...
سهراب امدادی فر در انتها خاطر نشان کرد:با اجرای طرح جامع مالیاتی در استان با استخدام 124 نفر از جوانان شایسته ،متدین وتحصیل کرده استان همراه بوده است که همه ی این عزیزان از طریق آزمون متمرکز سراسری وبعد از گذراندن مراحل گزینش به خانواده مالیاتی استان اضافه شده اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =