رئیس‌خانه مطبوعات همدان: مدیران رسانه‌ها، حقوق خبرنگاران را پیگیری کنند

رئیس خانه مطبوعات استان همدان حقوق دریافتی رسانه‌ای‌ها را ناعادلانه خواند و گفت: حقوقی که خبرنگاران دریافت می‌کنند در مقابل حقوق نجومی برخی مدایران بسیار ناچیز بوده و حق‌شان نیست.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ و به نقل از ایسنا، محمدرضا عارف، مدیرعامل خانه مطبوعات استان که در دیدار با مدیر مسئول این خبرگزاری سخن می گفت با اعلام مطلب فوق و با اشاره با بیان این‌که بیمه خبرنگاران خط قرمز وزارت ارشاد شده است، از مدیران خبرگزاری ها درخواست کرد بیمه خبرنگاران را مدنظر قرار داده و حق خبرنگاران خبرگزاری‌ها را از مرکزنشینان طلب کند.

وی با اعلام این‌که رسانه‌های محلی و پایگاه‌های خبری مشکلی برای بیمه کردن خبرنگاران ندارند اما خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری باید از طریق دفاتر مرکزی حق‌شان را پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: ارشاد به صورت تشویقی سیاستی در پیش گرفته تا همه از مزیت بیمه برخوردار شوند، چرا که کار خبر طاقت‌فرسا و سخت است بنابراین باید این مشکل حل شود.

عارف رسانه را پلی دو سر خواند که بیان آمال و آرزوهای مردم از یک سو و زحمات دولت از سوی دیگر را متقبل می‌شود تصریح کرد: هر رسانه‌ای مخاطب خاص خودش را دارد، بنابراین نمی‌توان گفت رسانه‌ای وجودش ضرورت دارد یا نه؟ بلکه رسانه‌ها باید به دنبال جذب مخاطب با سلایق مختلف و شناخت عمیق و دقیق از خواسته‌های مردم باشند تا اثرگذاری لازم حاصل شود.

وی با بیان این‌که دولت بار اصلی را بر دوش مردم انداخته است و رسانه‌ها هم هزینه‌هایش را متحمل می‌شوند در حالی که هیچ بازخوردی برایشان ندارد، افزود: همین که بتوانیم بخشی از نیازهای جامعه و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم جای خرسندی است.


رئیس خانه مطبوعات استان همدان با بیان این‌که مقام معظم رهبری به عنوان سرستون، قطب‌نما و شاخصه اصلی ما در نظام به شمار می‌آیند، عنوان کرد: اگر یاد بگیریم و یقین داشته باشیم از سرستون پیروی کرده و پا بر جای پای ایشان بگذاریم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =