تسنیم نوشت؛ نوجوان تکواندوکار قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو کشور جواز حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشور پیش از اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۶ کانادا را کسب کرد.

 به‌منظور تعیین نفرات برتر نوجوان تکواندوکار کشور جهت اخذ مجوز حضور در اردوی آماده‌سازی پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی 2016 کانادا، رقابت‌های انتخابی برگزار و سرانجام 29 تکواندوکار برتر مشخص شدند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور در حالی در 10 وزن برگزار شد که تیم تکواندو نوجوان قم در 6 وزن دارای نماینده بود و سرانجام با کسب یک سهمیه توسط علی چهره قانی در وزن چهارم یعنی 55 کیلوگرم به کار خود پایان دادند.

درحالی‌که این رقابت‌ها در دو روز و در هرروز با برگزاری پنج وزن پیگیری شد در روز اول مسابقات امیرمحمد غلامی و حسین داداش زاده تکواندوکاران نوجوان قم مقابل رقبای خود به میدان رفتند اما با واگذاری نتایج دیدارهای خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.

روز دوم این رقابت‌ها با توجه به حضور چهار نماینده از قم درروی شیاپ چانگ مسابقات انتخابی تیم ملی این انتظار وجود داشت که شاهد کسب موفقیتی از سوی این ورزشکاران باشیم که درنهایت علی چهره قانی به این مهم دست‌یافت.

حسین حسین زاده، مهدی عابد و محمدحسین علی محمدی 3 هوگو پوش ناکام قم در روز دوم این پیکارها بودند که با قبول شکست برابر رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند و حذفی زودهنگام را تجربه کردند.

علی چهره قانی تکواندوکار استان در این مسابقات با غلبه بر رقبای از اصفهان و تهران موفق به اخذ مجوزحضوردر اردوی تیم ملی نوجوانان شد تا بعد از علی نادعلی که در بخش پومسه در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد دومین نماینده قم در اردوهای تیم ملی و این بار در کیوروگی باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =