توزیع عادلانه بودجه مانع از مهاجرت مردم از روستاها و شهرهای کوچک می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، گفت: مسئولان با توزیع عادلانه و متوازن بودجه باید شاخصه‌های زندگی را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزایش دهند تا از مهاجرت مردم از روستاها و شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ‌تر جلوگیری شود.

به گزارش خبر آنلاین خراسان جنوبی، نظر افضلی در دیدار با فرمانده انتظامی استان، ضمن قدردانی از امنیت پایدار در استان، اظهار داشت: امنیت موجود در استان مرهون زحمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است که با اخلاص به مردم خدمت می کنند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه تصریح کرد: مردم در این دو شهرستان از شاخصه‌های زندگی نسبت به سایر شهرستان‌ها عقب‌تر هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مسئولان با توزیع عادلانه و متوازن بودجه باید شاخصه‌های زندگی را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته افزایش دهند تا از مهاجرت مردم از روستاها و شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ‌تر جلوگیری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، گفت: خالی شدن روستاها از سکنه مشکلات امنیتی را در آن مناطق در بر دارد و از طرفی مهاجرت روستائیان به شهرها و حاشیه‌نشینی زمینه ساز مشکلات و معضلات اجتماعی زیادی خواهد بود.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار گفت: ما از نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شواری اسلامی انتظار داریم مسأله بیکاری و خشکسالی را از طریق مجلس به صورت جدی‌تر پیگیری کنند.

مجید شجاع ادامه داد: موضوع حاشیه نشینی در استان به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است و با روند خشکسالی‌ها و بیکار شدن عده زیادی از مردم سیر مهاجرت به شهرها و حاشیه نشینی در حال افزایش است .

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی آمادگی دارد تا در امور انتظامی و امنیتی مشاوره لازم را به نمایندگان منتخب مردم در مجلس ارائه دهد تا راهکارهای عملی از طریق تدوین قوانین اندیشیده شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =