«خبرجنوب» نوشت: انفجار دیگ بخار در شهرک صنعتی شیراز هفت کشته و مجروح برجای گذاشت.

در یک حادثه که صبح دیروز سه شنبه در شیراز رخ داد به دلیل انفجار دیگ بخار یک شرکت فوم، یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر نیز مصدوم شدند.در این حادثه سه دستگاه خودروی اطفایی و امدادی از آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شد. در این حادثه به دلیل شدت انفجار ،خسارات زیادی به محل وارد و این موضوع منجر به تخریب کامل مکانی که دیگ در آن قرار داشت، شد. بلافاصله پس از اعلام این گزارش نیروهای آتش نشانی از ایستگاه های شماره16-3و18 به محل اعزام شدند و پس از جست وجو يك جسد و6مصدوم را از زیر آوار بیرون آوردند .مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند. تا زمان پیگیری خبر آتش نشانان همچنان در محل حضور داشته و مشغول امدادرسانی بودند.
به زودی دلیل وقوع این حادثه اعلام می شود.به گزارش «خبرجنوب»، ظهر ديروز باز هم یک انفجار دیگر در شهرک صنعتی شیراز رخ داد. ساعت ۱۲ دیروز این حادثه که در شرکت ابوقداره (گازهای صنعتی)شیراز رخ داد، به دلیل آزاد شدن سوپاپ شیر سیلندر باعث مصدومیت دو نفر از پرسنل این شرکت شد .
این دو مصدوم نیز به این مرکز درمانی انتقال داده شدند که وضعیت هر دو مصدوم خوب می باشد و طی چند ساعت آینده مرخص خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =