فریم به فریم از جنگ ایران و لهستان در زمین والیبال/انتقام از کوبیاک و کورک ماند در اینستاگرام!

بعد از درگیری پایان بازی ایران و لهستان باز هم عده ای به صفحه اینستاگرام کوبیاک و کورک حمله کردند. عکس ها:مهدی زارع-عکاس عزامی خبرآنلاین به ریودوژانیرو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان بعد از بازی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بازی سختیبا تیم ایران داشتند گفت:در ست های سوم و چهارم ایران خیلی بهتر بازی کرد. مندو روز پیش هم گفته بودم که مسابقه سختی مقابل ایران داریم اما خوشحالم که توانستیم در پایان به پیروزی برسیم.اتفاقات زیادی ممکن است برای یک تیم و بازیکنانش رخ بدهد اما آنچه مهم است این است که بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. 
 کوبیاک همچنین درباره سخنان سعید معروف که گفته بود نمی دانم چرا لهستانی ها از ما متنفرند، گفت: ما آنها را دوست داریم. این را جدی می گویم و شوخی نیست. تضمین می کنم که تیم ایران را دوست داریم و این حرف را از تمام وجودم می زنم. 

او درباره دعوای پایان بازی هم گفت: این فقط یک بازی است و در نهایت هم نتیجه برای ما مهم است. بحث دعوا اصلا مطرح نیست. اینجا المپیک است و هم من و هم تیم لهستان فقط برد می خواهیم.

در زیر تصاویری ازدرگیری لفظی بازیکنان ایران و لهستان می بینید. طبق گفته بازیکنان بعد از سوت پایان بازی اول کوبیاک با بازیکنان درگیر می شود و بعد کورک هم همراهی می کند. بعد از این اتفاق باز هم عده ای به صفحه اینستاگرام کوبیاک و کورک حمله کردند و حسابی از خجالتشان درآمدند.

 

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =