۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

ایرنا نوشت: ژنرال« فهد جاسم الفریج» وزیر دفاع سوریه در جریان یک بازدید میدانی و دیدار با نیروهای ارتش این کشور در حلب، بر تکمیل عملیات حلب و نابودی کامل تروریست ها تاکید کرد.

 ژنرال الفریج به دستور « بشار الاسد» رئیس جمهوری و فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه به حلب رفت و با نیروهای ارتش سوریه در میدان های نبرد با تروریست های تکفیری دیدار و گفت وگو کرد.

در بیانیه ارتش سوریه در این زمینه آمده است: فرماندهان میدانی ارتش سوریه با ارائه گزارش هائی ژنرال الفریج را در جریان وضعیت میدان نبرد ، روند جنگ و سطح بالای آمادگی نیروهای ارتش در رویاروئی با گروه های تروریستی قرار دادند.
در این بیانیه تصریح شده است: ژنرال الفریج هم تاکید کرد که فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه بر ادامه عملیات حلب تا شکست کامل تروریست ها و برنامه های آنها مصمم است.

وی افزود: همه ملت سوریه امروز به نیروهای قهرمان ارتش سوریه اطمینان و اعتماد دارند و امیدوار هستند با فداکاری این نیروها امنیت و ثبات به سراسر سوریه بازگردد.

در پایان این بیانیه آمده است: نیروهای ارتش سوریه آماده همه نوع فداکاری برای حمایت از سوریه و ملت و رهبری آن تاپیروزی نهائی در مقابل دشمنان سوریه و فروپاشی همه توطئه های استعماری آنها هستند.

ارتش سوریه و همپیمانان آن موفق شده اند محاصره گروه های تروریستی تکفیری مورد حمایت رژیم های سعودی و صهیونیستی در شهر راهبردی حلب را تکمیل کنند اما در چند روز گذشته تروریست های تکفیری سعی کردند شکافی در این محاصره ایجاد کنند.
منابع میدانی سوری با رد ادعاهای تروریست های تکفیری و رسانه های سعودی و قطری مانند العربیه و الجزیره که درصدد ترمیم روحیه فروپاشیده تروریست ها هستند، محاصره حلب تکمیل شده و تنها در برخی مناطق درگیری ها با تروریست ها ادامه دارد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =