۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶

ایرنا نوشت: 600 گدای خارجی در تهران جمع آوری شد

عقیل منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد گدا با ملیت پاکستانی و افغانی در طرح ضربتی جمع آوری متکدیان در پایتخت از تاریخ 16 تا 18 مرداد ماه جمع آوری شدند.

وی گفت: رایزنی های لازم برای بازگرداندن این افراد به کشورهای متبوع خود از طریق کنسولگری کشورهایشان در حال انجام است.

منصوری با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 17در تلاش برای کاهش متکدیان و کنترل آسیب های اجتماعی است عنوان کرد: افزایش تکدی گری در سالیان اخیر باعث شده که چهره ناخوشایندی را از پایتخت ببنیم که امیدواریم با همکاری ادرات دولتی و خصوصی در این امر، بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی از بین برده شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 از جمع آوری معتادان متجاهر در این منطقه خبرداد و گفت: پس از جمع آوری این معتادان، آنها را برای ترک مواد مخدر و برگشت توان جسمی و روحی در مراکز توانمند سازی فعال این منطقه قرنطینه می کنیم.

منصوری افزود: در این مراکز توانمند سازی گروه های پزشکی، مشاوران روانشناسی همه روزه خدمات و شرایط درمان را برای معتادان مرد در نظر می گیرند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 تصریح کرد: بزرگترین مرکز بهاران در پایتخت در این منطقه قرار دارد که می تواند روزانه 300 معتاد مرد را پذیرش و درمان کند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    4 0
    اگر مردم پشت سرهم دست به جیب نشوند گدایی در شهر نخواهند دید.
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    4 0
    دست شهرداری درد نکنه یک سری گدای پاکستانی در میدان قدس بودند البته بیشتر بچه و توجوون بودند که مزاحم خانم ها و دختر ها می شدند و وقتی بهشون اعتراض می کردی می گفتند مگر فضولی مگر تو پلیس هستی،قیافه هایشان شبیه ایرانی ها نبود و به زبونی نزدیک به فارسی صحبت می کردند که بعدا کاشف به عمل امد که پاکستانی هستند
  • بی نام IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    2 0
    سلام خبرآنلاین جمع آوری معتاد دیشب ساعت 3صبح در اتوبان همت روبروی بیمارستان در حال رانندگی بودم که دیدم بالا 20نفر آدم در حال تردد از این طرف اتوبان به ان طرف در حال رفتن هستن و چندین نفر کنار اتوبان بین دو لاین اتوبان در حال تردد هستن