معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 6 از ایمن سازی زیر گذر سعدی مفتح و مسیر ویژه اتوبوس خیابان ولیعصر- سامانه ۷ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ولی مسگری نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه با ايمن سازي زير گذر سعدي مفتح عبور خلاف موتور سيكلت در اين زير گذر صورت نمی گیرد، گفت: با این اقدام حوادث جاني ناشي از تخلف موتور سيكلت كاهش خواهد يافت.

او در ادامه توضیح داد: به منظور ایمن سازی مسیر ویژه اتوبوس خط۷ خیابان ولیعصر و کاهش ترافیک و تصادفات، اقدام به انسداد دسترسی های غیر ایمن عابرین پیاده در سطح سواره رو صورت گرفت.
او با اشاره به تلاش معاونت ترافیک برای ایجاد فضایی ایمن برای رانندگان و عابرین پیاده در قلب پایتخت گفت: ساماندهي ايستگاههاي BRT سطح منطقه نیز جهت رفاه هرچه بهتر شهروندان انجام گرديد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ همچنین از روان سازی بار ترافیک خیابان هیات مقابل بیمارستان قلب تهران خبر داد.
نجاتی توضیح داد: بار ترافیکی مقابل بیمارستان قلب تهران مسیر جنوب به شمال به دلیل پارک خودروها در دو طرف خیابان؛ با نصب نیوجرسی در خیابان هیئت حد فاصل فکوری تا بیمارستان قلب، روان و رضایت شهروندان منطقه تأمین شد.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    1 0
    اگر جلوی تخلفات موتوریها گرفته شود حتما حتما در کاهش تصادفات نقش دارد باید موتورسوار خلاف جریمه شود کاری که در تهران انجام نمیشود ؟؟؟
  • reza RU ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    2 0
    شبها ساعت 10 شب تشریف بیارید اتوبان امام علی مسیر جنوب به شمال موتور ها با 3 سرنشین و غالبا همراه داشتن سیخ کباب به سمت پارک جمشیدیه و غیره انواع خلافها و تک چرخها در حالی که ماموران راهور در گوشه اتوبان در خودرو 206 مشغول چک کردن تگلرام هستند اگر کمی شک دارید هر شب این ماجرا ادامه دارد تشریف بیاورید