در پربازدیدترین اخبار امروز خبرآنلاین اسامی زیادی از سیاسیون به چشم نمی‌خورد. مردم بیشتر ترجیح دادند اخبار آخر هفته را در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و حوادث دنبال کنند و کمتر به اخبار سیاسی پرداختند.

پربازدیدترین اخبار امروز از نگاه سیاسی خوان‌ها، درباره ماجرای چرخش بی سابقه یک روزنامه طرفدار دلواپسان به نفع دولت یازدهم بود. سرمقاله روزنامه رسالت، عجیب به دل مخاطبان خبرآنلاین نشست. (اینجا)

آنها البته از اظهار نظر عجیب یک عضو مجلس خبرگان هم تعجب کردند که درباره منازعه با دنیا پرسیده بود.

موضعگیری نوه امام درباره اعدامهای سال 67 هم یکی از پربازدیدترین اخبار سیاسی بود. (اینجا)


خوانندگان اخبار اقتصادی هم ترجیح دادند بازدیدهای خود را به اخباری بدهند که نرخ خودروی شاسی بلند (اینجا) ،نرخ املاک در منطقه سیدخندان تهران (اینجا) ،نرخ خودروها در مردادماه (اینجا) و قیمت سکه و دلار را نشان می داد. (اینجا)


طبق معمول، اخبار حوادث هم در بین اخبار اجتماعی، مخاطبان بالایی را داشت. به صورتی که آمار تجاوز به زنان کارمند در کشور انگلیس

(اینجا) ، قصاص یک متهم به قتل دختر جوان (اینجا)  و جنایت فجیع علیه دو کودک خردسال در آبادان (اینجا)  پربازدیدترین اخبار اجتماعی را می ساخت.

در بین اخبار منطقه ما هم بازگشت اردوغان به ائتلاف با ایران و روسیه (اینجا)  و اتفاقاتی که در سوریه رخ می دهد (اینجا)  به همراه مکان آموزش دیدن داعشی ها بیشترین توجه مخاطبان اخبار بین الملل را به خود جلب کرد.

در بین اخبار پربازدید هنری هم مشخص شد قرار است دوباره براد پیت در یک فیلم هالیوودی، زامبی بازی دربیاورد (اینجا)  و خبر سارق شدن سه ستاره زن بازیگر هالیوود هم جلب توجه می کرد. (اینجا)


اما از حق نگذریم کاریکاتوری که هنرمند کاریکاتوریست، حسین صافی از پدرشوهر مهناز افشار کشیده بود، برای پربازدیدترین صفحه اخبار طنز و کاریکاتور، بهترین استقبالی بود که مخاطبان می توانستند داشته باشند. (اینجا)

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =