۰ نفر
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

تسنیم نوشت: سازمان حمایت اعلام کرد: قیمت آسفالت در راستای خروج از رکود بازار و ‬با توجه به افت نرخ قیمت جهانی نفت و به تبع آن کاهش قیمت مواد اولیه قیر در بازار داخلی، ۴۳ درصد کاهش یافت.

بر اساس اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان: « در پی درخواست تعدادی از مصرف کنندگان و شرکت‌های پیمانکاری در مورد بازنگری و تعدیل قیمت آسفالت با توجه به کاهش قیمت مواد اولیه قیر موضوع به انجمن شرکتهای ساختمانی ، تاسیساتی و راهسازی استان یزد ارجاع شد.

انجمن مذکور ضمن تهیه آنالیز قیمت و با دعوت از ذی نفعان اعم از تولیدکنندگان، خریداران آسفالت و همچنین نهادهای مرتبط و موثر نسبت به بررسی آنالیز قیمت اقدام و نرخ های کاهشی را اعلام کردند.

تمام صاحبان بنگاه‌های اقتصادی باید به این نکته توجه داشته باشند که در کلیه موارد قیمت های ابلاغی حداکثر قیمت بوده و کاهش قیمت و انتفاع مستقیم مصرف کننده امری شایسته و مورد تأکید و تقدیر است.

لذا انتظار می‫رود بنگاههای اقتصادی با الگو قرار دادن این اقدام شایسته و خداپسندانه در راستای تقویت و ترغیب قدرت خرید نسبت به کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات تولیدی به صورت خودجوش و داوطلبانه اقدام کنند.»

22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
    0 1
    خجالت داره والا نفت 3 ساله ارزون شده شما تازه میخواهید قیمت قیر رو کم کنید ولی اگه گرون بشه همون ساعت قیمت رو بالا میبرید بنزینم باید ارزون شه. خبر تورو خدا چاپ کن ممنونم