تسنیم نوشت: رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: دشمنان با وجود ایجاد فضای مجازی و تولید انواع محتواهای غیراخلاقی و غیرانسانی بازهم به نتیجه دلخواه خود دست نیافتند.

عزت‌الله ضرغامی در دومین همایش بزرگ "مرگ بر آمریکا" با تاکید بر لزوم مقاومت در برابر استکبار جهانی اظهار داشت: اگرچه مصداق تمام و کمال مقاومت، 8 سال دفاع مقدس است اما مقاومت تنها به میدان جنگ منحصر نمی‌شود.

وی افزود: موضوع مقاومت مسئله عمومی است و بستگی به فطرت انسان دارد به همین دلیل تاکنون هر انسانی اگر کاری کرده و به موفقیت رسیده به دلیل مقاومت است.

وی ورزشکاران شرکت کننده در المپیک را مصداق افراد پر تلاش دانست و گفت: بازی‌های المپیک که عرصه هماوردی قهرمانان جهان است در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند که چه سختی‌هایی کشیده و چقدر برای کسب عنوان قهرمانی  تلاش کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این مردم نگذاشته‌اند خون شهدا پایمال شود، ابراز کرد: مردم راه انقلاب  را ادامه داده و بیش از گذشته سربلندند بنابراین دشمنان تلاش می‌کنند تا از هر طریقی از جمله شبکه های ماهواره‌ای جلوی این حرکت را بگیرند.

رئیس اسبق صدا و سیما با اشاره به ناکامی دشمنان در عرصه‌های مختلف گفت: آنها با وجود ایجاد فضای مجازی و تولید انواع محتواهای غیراخلاقی و غیرانسانی بازهم به نتیجه دلخواه خود دست نیافتند.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید مثل کسانی نباشید که تفرقه کرده و اختلافات فکری پیدا کردند، تصریح کرد: اختلافات فکری در جامعه که برخی آن را تئوریک‌ می‌دانند به دلیل دور شدن آدم‌ها از یکدیگر است.

ضرغامی با اشاره به اینکه مردم پشتیبان انقلاب و آرمانهای آن هستند، خاطرتشان کرد: کشور توانمندی واستعدادهای بی‌شماری دارد و باید برای برطرف کردن مشکلات چشم به آن سوی آبها نداشته‌ باشیم.

وی با یادآوری سخنان چند روز پیش رئیس جمهور درباره بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام افزود: ماهیت استکبار همین خلف وعده‌هاست بنابراین اگرچه این گفت‌وگوها با دستورات رهبری شروع شده و ادامه دارد اما نباید نگاه ما به آن سوی آبها بوده و توفیقات کشور را منوط به خواست آنها بکنیم.

وی گفت: اگر ما یک تکیه‌گاه خیالی درست کرده و همه برنامه‌های خود را بر اساس  آن مشخص کنیم به جایی نمی‌رسیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم استفاده صحیح از فضای مجازی به عنوان اسلحه‌ای کارساز تصریح کرد: جوانان بدانند استفاده از فضای مجازی با آینده‌نگری و نظارت خانواده‌ها  فرصت بسیار خوبی برای مقابله با دشمن است .

ضرغامی اظهار داشت:من با صراحت عرض می‌کنم شبکه‌های اجتماعی خانواده محور نقشی موثر در جامعه ایفا می‌کند و با پرکردن خلا موجود تاثیرات خوبی در کاهش دوری خانواده‌ها از هم  دارد.

وی افزود: با نظارت و بومی کردن هر وسیله‌ای که از سوی دشمن برای انحراف جامعه ما درست شده می‌توان اقدامات مفیدتری ارائه کرد.

29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    3 0
    خدا عمرت بده همون صدا وسیما ریاست کردی برا هفت پشتمون بسه خواهشن نظرا تو رو برا خودت نگهدار
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    3 0
    درست گفتی. فضای مجازی اسلحه ای کارساز است که خدارو شکر شما به ساز و کارش آشنا نیستید.
  • ایرانی A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    90 0
    جناب ضرغامی لطفا خیلی تلاش نفرمائید ؛ خیلی بعید است که شما بتوانید رئیس جمهور شوید.