مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت 30 طرح آموزشی و ورزشی به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 18 طرح جدید نیز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان؛ فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان شامگاه یکشنبه در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان با اعلام مطلب فوق افزود: 23 طرح آموزشی و هفت طرح ورزشی در هفته دولت امسال با هزینه کرد 168 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای 18 طرح آموزشی و ورزشی نیز در این هفته آغاز و در مدت زمان یکسال این طرح ها به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان اظهار کرد: 9 طرح مربوط به بنیاد برکت نیز تکمیل شده که اول مهر ماه امسال به بهره برداری می رسند.

وی گفت: با توجه به در اولویت بودن اجرای طرحهای نیمه تمام هم اینک هیچ طرح بلاتکلیفی در زمینه طرح های تخریب و بازسازی مدارس وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان افزود: طرح نیمه کاره مدرسه ابن سینا شهر همدان نیز تعیین تکلیف شده و تا 10 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

تیموری یادآور شد: 70 میلیارد ریال در سال تحصیلی گذشته برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس این استان هزینه شده است.

وی افزود: کارخانه ای تولید بخاری در رزن راه اندازی شده که این نوع بخاری هوای مورد نیاز برای احتراق را از بیرون دریافت می کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان تاکید کرد: برای تجهیز هر یک باب کلاس به سیستم شوفاژ نیازمند 80 میلیون ریال اعتبار هستیم در صورتی که بخاریهای جدید 30 میلیون ریال اعتبار می خواهد.

تیموری افزود: هم اینک سیستم گرمایشی 60 درصد مدارس شوفاژ است که این سیستم نیازمند آب بوده و برای جلوگیری از یخ زدن لوله ها باید شبانه روز روشن باشد که این امر موجب اتلاف انرژی و بالا بردن هزینه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =