بهداد سلیمی: جلود جلاد سرم را برید و مدالم را دزدید

بهداد سلیمی وزنه بردار خوب کشورمان یک مسئول آسیایی وزنه برداری که برای کشور عراق است را دلیل ناداوری‌ها علیه خود می داند.

به گزار خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهداد سلیمی به اتفاقات رخ داده در مسابقه سنگین وزن المپیک ریو واکنش نشان داد و گفت:«فکر می کنم مردم خودشان دیدند که هر کاری می توانستم کردم اما نمی خواستند من مدال بگیرم. آقای آیان به من گفت حق با تو است اما کاری از دستم بر نمی آید. آخر چرا رئیس یک فدراسیون جهانی نباید بتواند از حق دفاع کند؟»

قهرمان کشورمان کینه ورزی دبیر عراقی فدراسیون آسیایی که همراه با همسرش در هیات ژوری این وزن قرار داشتند را دلیل اتفاقات می داند و می گوید:«آن آقای جلود جلاد که با همسرش در هیات ژوری نشسته بودند به دلیل دشمنی اش با آقای مرادی نخواست من مدال بگیرم. این آقا جلود نیست ، به نظرم یک جلاد است.»

بهداد معتقد است این اتفاق سناریویی بوده برای اینکه ایران سه طلا نگیرد:«وزنه ای که من زدم هیچ مشکلی نداشت، برایم نه روحیه ای ماند و نه توانی. من رکورد یکضرب را زدم اما نگذاشتند طلایم را بگیرند. من خیلی زحمت کشیده بودم ، خیلی آماده بودم اما نگذاشتند به مدالم برسم. وقتی آقای آیان می گوید حق با تو است اما کاری از دستم بر نمی آید یعنی آنها احتمالا نمی خواستند ایران سه مدال طلا بگیرد.»

او با انتقاد از کم کاری آیان در گرفتن حقش ، گفت:«رئیس فدراسیون جهانی مگر می شود کاری از دستش بر نیاید. او حق وتو دارد اما کاری نکرد. »

آیا اعتراض کمکی به بهداد می کند؟ این قهرمان می گوید:«الان دیگر مدال ها را دادند و رفت و دیگر اعتراض فایده ای ندارد.فکر کردید مدال را از گرجستانی و ارمنی می گیرند و می گویند بیا بهداد برای تو؟ تمام شد و رفت.»

«بهداد درباره تمجید حریف گرجی از خودش گفت:حریف گرجی من هم خیلی آماده بود ، رکورد دوضرب دنیا را زد اما من هم آماده بودم. می خواستم بروم وزنه بزنم. من حرکت اول را که زدم ، رفتم برای وزنه 252 ، گفتم سجاد 252 را برایم بخواه. من سه چراغ سفید دیدم ، وزنه را انداختم و آمدم پایین. نمی دانستم که خطا دادند. برای بار دوم آمدم و این بار بهتر وزنه را زدم. با خودم گفتم ایرادی نداردف خودم را جمع می کنم ، حالا یک حرکت از دست رفته اما باز هم قبول نکردند و روحیه ام از دست رفت. من اگر بودم نمی گذاشتم رکورد مجموع را از ایران بگیرند اما رقابت سالم و عادلانه ای نبود متاسفانه . آن آقای جلاد ، سرم را برید متاسفانه.«

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    5 1
    تاماش آیان و باندش رفیق رضازاده هستن و در اخبار هم بود که ایشون از کنار گذاشتن رضازاده از فدراسیون ایران بدلیل دو شغله گی شورای شهر شدیدا ناراضی بود. و با رییس فعلی فدراسیون آقای مرادی دشمنی دیرینه دارن و سالها قبل با کمک رضازاده علیهش کودتا کردن و رضازاده رئیس فدراسیون شد. خدا لعنتشون کنه. قهرمان ما رو میخوان اینجوری خوار و خفیف کنن که بیاد بشینه کف سالن گریه کنه بگه حقمو بدید.
  • بی نام A1 ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 5
    در همه رشته ها در حق ما ناداوری شد یکی از داورها ی هیئت قضاوت اهل نیجریه بود رد پای عربستان و آمریکای جنایتکار در ناداوری های المپیک مشهود هست. نمیخواهند جوانان ما به خودباوری برسند
  • بی نام A1 ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    2 4
    فیلم هندی
  • اکبر A1 ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    4 1
    داوران حق ما را نخوردند. فقط استعداد و تلاش ورزشکار برای قهرمانی کافی نیست. ما به کمکاری مسئولین خودمان در سالهای گذشته باختیم. ما مدتهاست که پشت صحنه ورزشهایی که سرآمد هستیم را باخته ایم. ما سالهاست که از اهرمهای خود استفاده نمیکنیم. ما نفوذ نکردیم تبلیغات نکردیم، جایگاهی در تصمیمگیری نداریم. ما به سالها بیکفایتی باختیم. ما براستی بازنده ایم. حق ما همین است. کاری برای احقاق حقوق خود و دفاع از قهرمانان عزیزمان نکردیم. ما سالهاست که باختیم اما گریه نکردیم پس چرا حالا گریه کنیم؟
  • ارشک IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 3
    این مافیای داوری رو کی بر علیه ایران در پشت پرده راه میندازه نمیدوتم؟ولی خدا به داد تکواندو کارامون برسه به نظر من اینجا هم رد پاهای ابر قدرتا در پخش مدالابه نفع خودشون مشهودهمعلومه نمیخوان ایران چند بار به سر زبونا بیوفته.
  • مژده A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    1 3
    الآن فقط میتوانیم برصحت کلام سعیدعبدولی نسبت به المپیک مهرتأییدبزنیم....آنگاه که حقش راخوردندخطاب به المپیک گفت ....به المپیک و مدالهایش
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    3 2
    اینا مشکل خودمون هست هر وقت کم میاریم از این حرفا زیاد می زنیم برایمان بیخود حق ایجاد نکنیم
  • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    3 1
    احیانا این آقا که با مرادری دشمنه با اقایی دیگر در ایران رفیق نیستکه قبلا رییس فدراسیون وزنه برداری ایران بوده و نمی خواد که رکورد این اقا شکسته نشه
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    1 1
    بهداد تو از نظر ما طلا گرفتی. به مدد امیرالمومنین درجهانی دوباره رکورد را از آن کشورمان خواهی کرد
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 1
    تاسف تاسف تا کرسی های مهم ورزشی بین المللی درهر رشته ورزشی نداشته باشیم این اتفاقات می افتد
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    1 2
    من جای بهداد بودم تو حرکت سوم وزنه را می بردم رو میز هیات داوری و ژوری می انداختم. اعصاب برامون نمونده والا؟؟؟
  • علیرضا A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام کاش میشد به جای عبارات سربریدن و کشتن و ذبح که نماد خشونت هستند از عبارات مناسبتری که نماد بی عدالتی و ظلم هستند استفاده کنیم و محیط ورزش را با این عبارات ترسناک نسازیم
  • ضرغان فیروزی A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    1 1
    بهداد جان تو انقدر قوی بودی که زانوی پولاد در مقابل زانوی بهبود یافته ات خم کردی. تو انقدر قوی بودی که به هموطنان خودت و مردم دنیا فهماندی که حق مردم ایران را میخورن.پایان المپیکت منتج به روشن شدن مردم دنیا در حق خوری ملت شریف و قوی ایران. تا ابد دوستت داریم قهرمان