رابرت داونی‌جونیور برای بازی در پروژۀ تازۀ خالق «کاراگاه حقیقی» برای شبکۀ اچ‌بی‌اُ وارد مذاکره شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این پروژه به احتمال بسیار در قالب یک سریال کوتاه و براساس داستان «پری میسون» ساخته می‌شود. رابرت داونی‌جونیور چندین سال دنبال بازسازی «پری میسون» برای کمپانی برادران وانر بود.

«پری میسون» یک درام حقوقی تلویزیونی بود که دهۀ 60 میلادی پخش می‌شد و عنوان طولانی‌ترین سریال حقوقی را با خود یدک می‌کشد.

این سریال با بازی ریموند بور داستان کاراکتری را روایت می‌کرد که ارل استنلی گاردنر خالق آن بود. میسون یک وکیل پرونده‌های جنایی لس‌آنجلسی بود که در هر قسمت سریال در یک پروندۀ جنایی حاضر می‌شد.

تا کنون دو فصل از سریال «کاراگاه حقیقی» ساخته شده است. در حالی که فصل اول سریال با تحسین بسیار منتقدان روبه‌رو شد، فصل دوم آن منتقدان را ناامید کرد.

در صورت به سرانجام رسیدن مذاکرات این نخستین نقش تلویزیونی رابرت داونی‌جونیور پس از حضور در سریال الی مک‌بیل خواهد بود که سال 2001 عرضه شد. او برای نقش‌آفرینی در این سریال جوایز گلدن‌گلوب و انجمن بازیگران را از آن خود کرد.

این بازیگر در حال حاضر مشغول نقش‌آفرینی در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» است. او در «مرد عنکبوتی» نیز در نقش تونی استارک یا همان مرد آهنی ظاهر می‌شود.

حضور در سومین قسمت از «شرلوک هلمز» از پروژه‌های آیندۀ این بازیگر سرشناس است.

منبع: بی‌بی‌سی / 16 اوت

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =