فرماندار شهرستان خلخال گفت: با پیش‌بینی انجام شده در هفته دولت ۴۴ پروژه و طرح عمرانی به ارزش ۷۰ میلیارد تومان در شهرستان خلخال به مرحله تکمیل و بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی نظری در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار داشت: قرار است در هفته دولت عملیات اجرایی و عمرانی بسیار زیادی انجام شده و به مرحله تکمیل و راه‌اندازی برسد و ما خواستار رسیدگی مسئولان به این امور هستیم تا در هفته دولت مسائلی که اتمام آن‌ها پیش‌بینی شده است بهه مرحله بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به افتتاح پروژه های مختلف همزمان با هفته دولت گفت: با پیش‌بینی و برنامه ریزی های انجام شده در هفته دولت 44 پروژه و طرح عمرانی به ارزش 70 میلیارد تومان در شهرستان خلخال به مرحله تکمیل و بهره برداری می رسد.

وی افزود: گازرسانی به روستاها، افتتاح فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال، افتتاح جاده اصلی خلخال به فیروز و افتتاح ساختمان جدید اداره امور مالیاتی و پزشکی قانونی و هتل گردشگری اندبیل، آسفالت معابر شهری، روستایی، کانال و جدول‌گذاری معابر، برق رسانی، پروژه های ایجاد دیوار ساحلی، طرح‌های گازرسانی روستایی ، آبیاری تحت فشار ، طرح‌های عمرانی شهری، آب رسانی و راه‌سازی از جمله طرح های قابل افتتاح خلخال در هفته دولت هستند و همزمان با افتتاح این طرح‌های عمرانی برگزاری برنامه‌های مختلفی هم در نظر گرفته شده است.

نظری بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام جمهوری اسلامی به حساب می‌آیند و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید ارائه عملکرد خود را همانند آن دو شهید به مردم نشان دهند و ضرورت داشتن ایمان، اخلاق، خلوص نیت و منش‌کاری برای همه مسئولان لازم‌الاجرا است چرا که این خصوصیت‌ها از دولتمردان مملکت شهیدان رجائی و باهنر بر جای مانده و لازم است در هفته دولت به ابعاد شخصیتی و فرهنگی این دو شهید بیشتر پرداخته شود.

فرماندار خلخال تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از نظر داشتن امنیت در منطقه سرآمد سایر کشورهای منطقه و خاورمیانه است و ما این امر را مدیون فداکاری‌های شهیدان مملکتمان هستیم و این در حالی است که ناامنی و جنگ در کشورهای هم‌جوار تا حدی است که مردم آن مملکت هیچ گونه امنیت جانی و مالی ندارند.

وی گفت: دولت یازدهم با استفاده از سیاست‌های قوی و حرکت در مسیر اهداف نظام و فرامین مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف در جامعه حرکت می‌کند و در این راستا تاکنون اقدامات و عملیات بسیار زیادی را انجام داده و به اتمام رسانده است.

نظری اظهار کرد: دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام تلاش و سعی خود را کرده و این امر فقط با همدلی و همکاری مسئولان و مردم میسر بوده تا بتوانیم هرچه بیشتر زمینه توسعه و پیشرفت در کشور را فراهم کنیم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =