دلیل سرمربی تکواندو برای تابعیت میلاد بیگی در آذربایجان

بیژن مقانلو در خصوص باخت نماینده ایران گفت: مهدی خدابخشی یک لحظه غفلت کرد.

به گزارش مرتضی رضایی خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به ریو؛ سرمربی تیم ملی تکواندو درخصوص باخت مهدی خدابخشی نفر اول رنکینگ المپیک و یکی از شانس‌های مدال طلا گفت: با دو سه ضربه‌ای که میلاد بیگی به سر مهدی خدابخشی زد، چند پوئن از دست دادیم و خدابخشی نتوانست خلاء را پر کند و یک لحظه غفلت کرد. وقتی ضربه را در چرخش خورد بازی را از دست داد.

او ادامه داد: وقتی که فاصله زیاد شد باید ریسک کرد و وقتی قدرت ریسک بالا می‌رود، امتیاز بیشتری از دست می‌دهی.

مقانلو همچنین درخصوص میلاد بیگی نماینده ایرانی تیم آذربایجان گفت: بیگی هم بازیکن خوبی است. او مدت‌ها در تیم ایران مبارزه می‌کرده، در ایران بازیکنان خوبی هستند ولی ما در المپیک می‌توانیم تنها یک بازیکن را بیاوریم. خدابخشی نفر اول رنکینگ بود. ما غیر از او مسعود حجی زواره را نیز داشتیم خیلی از بازیکنان طاقت نمی‌آورند و مجبور می‌شوند به کشورهای دیگر بروند و برای آن‌ها مبارزه کنند زیرا هر کشور می‌تواند یک نماینده داشته باشند و ما نیز خدابخشی که بهترین رنکینگ را در جهان داشت به المپیک آوردیم.

او افزود: مسابقه برد و باخت دارد. یک لحظه غفلت باعث باخت می‌شود. من به بیگی تبریک می‌گویم زیرا به بهترین حالتی که می‌توانست امتیاز بگیرد ضربات چرخشی بود و با پوئن‌های سر خیلی امتیاز گرفت.

مقانلو در پایان گفت: مهدی کوتاهی نکرد و کار خود را کرد. از عملکرد او ناراضی نیستم. در دو پوئن سه امتیازی بازی را از دست داد. با توجه به فاصله امتیازی که افتاد مجبور به ریسک شد که فاصله بیشتر شد. او تمام تلاش خود را کرد.

دقایقی بعد مقانلو در ارتباطی زنده با شبکه خبر درباره ماجرای رفتن میلاد بیگی گفت:«وقتی در رقابت انتخابی جهانی میلاد به مهدی خدابخشی باخت ، شروع کرد به این بحث که می خواهد برود و بعد هم رفت به آذربایجان.»


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =