فیلترکردن 235 هزار حساب‌کاربری توئیتر در 6 ماه گذشته

مبارزه توئیتر با تروریست‌ها گسترش‌یافته و گزارش‌ها نشان می‌دهد این شبکه اجتماعی در 6 ماه گذشته بیش از 235 هزار اکانت را مسدود کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران توئیتر مدعی شده‌اند که از الگوریتم جادویی برای شناسایی حساب کاربری تروریست‌ها استفاده نمی‌کنند و در طول 6 ماه گذشته کسانی که دست به رشد محتوایی تروریسم و یا گسترش خشونت زده‌اند، به‌وسیله فناوری‌های مشابه مبارزه با اسپم از توئیتر بیرون انداخته‌شده‌اند.

پیش‌تر نیز 125 هزار اکانت دیگر توسط توئیتر مسدود شده بود.

اخیراً تروریست‌های بین المللی که هم در سوریه و عراق سرزمین‌های اشغالی را ازدست‌داده، تلاش بیشتری به‌سوی فضای مجازی برای استخدام نیرو کرده و توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی حلقه فیلترینگ خود علیه آنها را توسعه داده‌اند.

توئیتر اینک 313 میلیون کاربر فعال به‌صورت ماهانه دارد.


5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی یزدان پرست IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    4 1
    سلام خداقوت و خسته نباشید خدمت شما عرض میکنم بابت این خبر جذاب و دست اول. تویتر همیشه یکی از امن ترین و قابل اطمینان ترین شبکه های اجتماعی محسوب میشده و همین باعث شده که بسیاری از سیاستمداران هم فقط برای تویتر جهت نشر اخبار مهم استفاده کنند در کل جای امیدواری و قدردانی داره که مدیران این شبکه به شدت به امنیت اخلاقی داخل اون اهمیت میدن تا تویتر همیشه محبوب باقی بمونه. باز هم از شما بابت نشر این خبر سپاس گزاری می کنم.
    • بی نام US ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
      8 0
      حتی بعضی مسئولان ایران هم در این شبکه آمریکایی حضور دارند و از طریق این شبکه دائما علیه آمریکا تبلیغ میکنند ... و کسی حسابشون رو حذف نمیکنه. تصور کنید ما اینقدر سعه صدر داشتیم
    • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      0 0
      بلاخره جای اون کلماتی که سانسور کردی نقطه گذاشتی؟ دمت گرم. همیشه همینطور عمل کن. البته ترجیح میدادیم که در بحث سانسور کاسه داغتر از آش نمیشدید.