رضا یزدانی حریف ترکیه ای را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد اما در مسابقه بعدی به رقیب آذربایجانی باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا یزدانی نماینده کشتی آزاد ایران در وزن 97 کیلوگرم در اولین رقابت خود به مصاف حریفی از ترکیه رفت. یزدانی در همان یک دقیقه اول توانست حریف را خاک کند و دو امتیاز بگیرد. یزدانی تا پیش از تمام شدن 3 دقیقه اول، 4 امتیاز دیگر هم گرفت و 6 بر صفر از حریف جلو افتاد.

یزدانی در تایم دوم هم خوب کار کرد و در دقیقه پنجم این مسابقه توانست هشتمین امتیاز را هم بگیرد. پیش از اینکه مسابقه به دقیقه ششم برسد، یزدانی امتیاز دهم را هم گرفت تا نشان دهد برای کسب مدال طلا به ریو رفته است.

رضا یزدانی در دومین مسابقه خود به مصاف حریفی از آذربایجان رفت؛ حریفی که دو مدال المپیک در کارنامه دارد. این رقیب ابتدا یک امتیاز به خاطر اخطاری که رضا یزدانی گرفت کسب کرد و پس از آن اعتراضی که مربیان ایرانی انجام دادند با موافقت داوران همراه نشد و یک امتیاز دیگر به رقیب آذربایجانی داده شد.

در ادامه مسابقه، داوران به کشتی گیر آذربایجانی هم اخطار دادند که او در طول سی ثانیه نتوانست از یزدانی امتیاز بگیرد و یک امتیاز به رضا یزدانی داده شد. در نهایت تلاش رضا یزدانی برای گرفتن امتیاز بعدی بی نتیجه ماند و نماینده ایران با نتیجه دو بر یک باخت تا او هم شانس کسب مدال نقره و طلا را از دست بدهد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    33 1
    اه. چقدر باختیم این چند وقته