تساوی بدون گل سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد مساوی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، در این مسابقه دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد در نهایت به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند.
این مسابقه از هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه شهید عضدی رشت، در حضور حدود شش هزار تماشاگر و در یک هوای گرم و آفتابی برگزار شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در دو دیدار قبلی خود برابر حریفانش به برتری دست یافته بود، در این دیدار نیز با تفکر پیروزی وارد میدان شد تا با برتری برابر خیبر خرم آباد، روند صعود خود را ادامه دهد اما در نهایت نتوانست به این هدف خود دست یابد.
در جریان این مسابقه، تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه این دیدار، فرصت مناسب گلزنی به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت ها سود ببرند تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز این تیم سپیدرود رشت بود که با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط داشت اما از این تسلط خود نتوانست سود ببرد و این بازی در نهایت، با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.
قضاوت این دیدار را سعاد وفاپیشه با کمک های ایوب غلامزاده و مهرداد نجفی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه، امیر منصوریان و یاسر درویش علم از تیم فوتبال خیبر خرم آباد کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از این بازی، با کسب شش امتیاز و دو پیروزی متوالی جزو تیم های صدرنشین بود و با کسب این تساوی، هفت امتیازی و همچنین تیم فوتبال خیبر خرم آباد با این تساوی، دو امتیازی شد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =