۰ نفر
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
فعالیت 11 حزب سیاسی در استان البرز

ایرنا نوشت: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری البرز گفت: شرط تشکیل خانه احزاب در استان فعالیت حداقل 15 حزب است ولی از 19 حزبی و گروه سیاسی که در استان حضور دارند، تنها 11 حزب فعال بوده و باقی احزاب فعالیت چندانی ندارند.

توکل لطفی عصر امروز در نشست استاندار البرز با احزاب و فعالان سیاسی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار نشست با احزاب و تشکل های سیاسی برگزار شد، افزود: چنین اقدامی برای فضای سیاسی استان بسیار حائز اهمیت بود.
وی ادامه داد: سال 95 تصمیمات بر این اساس بود که مسئولان استان به دیدار احزاب بروند که در این راستا هشت مورد بازدید از احزاب استان به عمل آمده است.
وی خاطرنشان کرد: موضوع تشکیل خانه احزاب در استان مطرح است که برای تشکیل این نهاد صنفی باید شرایطی فراهم شود که اکنون تنها بخشی از آن در استان مهیا شده است.
وی افزود: شرط تشکیل خانه احزاب در استان البرز فعالیت حداقل 15 حزب است ولی از 19 حزبی و گروه سیاسی که در استان حضور دارد تنها 11 حزب فعال بوده و باقی احزاب فعالیت زیادی ندارند.
لطفی افزود: در استان شرایط برای افزایش احزاب فراهم است از این رو انتظار می رود که برای تحقق این امر و رسیدن به 15 حزب اقدامات بیشتری صورت گیرد.
وی از احزابی که با مجوز کشوری در البرز مشغول فعالیت هستند دعوت کرد با دریافت مجوز استانی به فعالیت بیشتر در استان بپردازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =