فرمانده انتظامی شهرستان خوانساراز کشف و جمع‌آوری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی به ارزش 20 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ ولي اروجي  اظهار داشت: در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق، طرح مبارزه با قاچاق کالا توسط پليس امنيت عمومي با مشارکت اداره صنعت و معدن و تجارت در شهرستان به اجرا درآمد.

وي ادامه داد:ماموران انتظامي با هماهنگي قضائي در بازرسي از يک واحد صنفي 118 قلم انواع لوازم آرايش و بهداشتي که فاقد هرگونه مجوز فروش بوده را كشف کردند.

سرهنگ اروجي با بيان اينکه ارزش کالاهاي کشف شده 20 ميليون ريال برآورد شده خاطر نشان کرد: در اين راستا اقلام جمع آوري شده جهت سير مراحل قانوني تحويل اداره صنعت،معدن و تجارت شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خوانسار در پايان اظهار داشت: قاچاق کالا صدمات جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد ملي وارد مي کند که از مردم تقاضا مي شود هرگونه اخبار در اين خصوص را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

كشف دو ميليارد و 500 ميليون ريال احشام قاچاق در نائين

سرهنگ نبي الله سوادكوهي  گفت : ماموران انتظامي شهرستان "نائين" حين گشت زني در سطح شهرستان به سه دستگاه كاميون كه از شرق كشور به مقصد "تهران" در حركت بودند مشكوك و آنها را متوقف كردند.

وي ادامه داد: اين خودروها حامل 27 نفر شتر و 17 راس گاو فاقد هر گونه پروانه بهداشتي و مدارك معتبر باري بودند كه هر سه خودرو توقيف شدند.

سرهنگ سوادكوهي ارزش دام هاي مكشوفه را دو ميليارد و 500 ميليون ريال دانست و بيان داشت : در اين خصوص سه راننده دستگير كه پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نائين در پايان خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي با قاچاقچيان و افرادي كه براي سودجويي بيشتر اقدام به قاچاق مي كنند برخورد قاطع و قانوني خواهد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

دستگيري سارقان حرفه اي احشام و مغازه

سرهنگ علي صادقي گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام و مغازه همراه با زورگويي و اعمال خشونت دستگيري آنها در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان "برخوار" قرار گرفت .

وي ادامه داد: ماموران تحقيقات و اقدامات تخصصي خود را در اين خصوص آغاز كردند و يكي از سارقان را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه دستگير كردند.

سرهنگ صادقي بيان داشت : اين سارق در بازجوئي هاي بعمل آمده به سرقت تعداد نه راس دام و سرقت اموال مغازه هاي زيادي در سطح شهرستان "برخوار" و شهر "اصفهان" با همدستي فرد ديگر اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي افزود: چهار مالخر نيز در اين خصوص شناسايي و دستگير شدند كه همه متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان برخوار در پايان ضمن اشاره به اينكه اين سارقان تحت عنوان خريدار دام يا خريد اقلام مصرفي به دامداري ها ، مغازه ها و عمده فروشي ها مراجعه و پس از اعمال خشونت و ضرب و شتم مالكان اقدام به سرقت مي كردند از شهروندان خصوصا كسبه خواست: به افراد غريبه اعتماد نكنند، از نگهداري وجوه نقد و اموال با ارزش در مغازه خود خودداري كنند،محل نگهداري احشام و مغازه هاي خود را به دوربين هاي مدار بسته مجهز و هنگامي كه با اينگونه سارقان مواجه مي شوند در مقابل آنها مقاومت نكنند و پس از وقوع سرقت فورا با پليس تماس بگيرند و موضوع را اطلاع دهند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =