فرماندار شهرستان محمودآباد با تشریح عملکرد دولت یازدهم در شهرستان محمودآباد گفت: در سه سال گذشته بیش از600 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان اجرا شده است .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی پیش از خطب های نماز جمعه شهرستان محمودآباد ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: علیرغم اینکه عمر دولت پاکدست شهیدان رجایی و باهنر کمتر از 40 روز بود ولی همچنان راه و روششان به عنوان یک الگو در جامعه مطرح می باشد و سادگی و ساده زیستی و سخت کوشی از مهترین ویژگیهای دولت شهیدان رجایی و باهنر بوده است. 

وی با اشاره به اینکه دولت نمی توانست با شعار مسیر سخت رشد و توسعه کشور را طی کند گفت: بی ثباتی اقتصادی و تورم بالای 40% و سیاست های ضعیف در حوزه بین المللی و تحریم های ظالمانه و قطعنامه های ماهانه مجامع بین المللی بر علیه ایران همگی جزء مشکلاتی بود که دولت یازدهم با آن روبرو بود و موجب رکود اقتصادی در کشور شد.
وی مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید در کشور را کاهش تورم 40 % به زیر 10 % و ارتقاء رشد اقتصادی کشور از 8/6- به شاخص مثبت و افزایش 5/2 میلیونی صادرات نفت در کشور و کاهش 15 میلیارد دلاری وارادت کالای قاچاق برشمرد و گفت: رویکرد و محورفعالیت های دولت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و تقویت اقتصاد درون زا می باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره توفیقات دولت در حوزه سیاست های خارجی گفت:سربازان دیپلماسی ایران در طی 18 ماه مبارزه و نه مذاکره توانستند برجام را به فرجام برسانند و نتیجه همه این اقدامات در رشد اقتصادی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.
فرماندار شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به اقدامات دولت طی سه سال گذشته در شهرستان محمودآباد گفت: در سه سال گذشته بیش از600 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان در محمودآباد اجرا و به بهره برداری رسیده است .
همچنین یوسف پور گفت: 24 طرح با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 144 میلیون و 700هزار تومان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی گفت : این طرح ها در 7 حوزه کشاورزی و بهسازی روستایی ، راه ، عمران شهری ، مخابرات و بخش نیرو و ساختمانهای اداری به افتتاح خواهند رسید.
فرماندار محمودآباد افزود: 9 طرح در بخش راه با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و805 میلیون تومان و 4 طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 194 میلیون تومان و 1 طرح در بخش بهسازی روستایی با اعتباری بالغ بر 818 میلیون تومان و 2 طرح در بخش نیرو با اعتباری بالغ بر 592 میلیون و 700 هزار تومان و 2 طرح در بخش عمران شهری با عتباری بالغ بر 350 میلیون تومان و 1 طرح در بخش مخابرات با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان و 5 طرح با اعتباری بالغ بر 569 میلیون تومان از ره آورد دولت تدبیر و امید در هفته دولت شهرستان محمودآباد می باشد.

46

کد خبر 573104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =