سامره رضایی و مرتضی پورصمدی، مهمان «نردبان» خواهند شد

سامره رضایی، بازیگر و فیلمساز افغانستانی، مهمان برنامه «نردبان» شبکه مستند خواهد شد و درباره تجربه‌اش از مستندسازی با موضوع افغانستان صحبت می‌کند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شصت و ششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه ۷ آبان روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

پرونده‌ این قسمت از برنامه‌ «نردبان»، موضوع «افغانستانی‌ها و بازنمایی آن در فیلم و عکس مستند» است. سامره رضایی، بازیگر و مستندساز افغانستانی، مهمان ویژه این قسمت از نردبان است که در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا (مجری) درباره فیلم‌هایش با موضوع افغانستان صحبت و مستندهایی را که با این موضوع اصلی توسط مستندسازان ایرانی ساخته شده‌اند، نقد و بررسی می‌کند. 

سامره رضایی بازیگر سینما و تئاتر و مستندساز است. او اولین تجربه کاری خود در سینما را با مهدی‌ فخیم‌زاده آغاز کرد و پس از آن در ده‌ها فیلم و تئاتر ایفای نقش کرده است. مستند «من یک بازیگر شادم» ساخته این مستندساز افغانستانی است که در سال ۱۳۹۴ در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد. فرشته حسینی بازیگر نام آشنای افغانستانی سینما و تئاتر، نخستین‌بار با بازی در همین فیلم جلوی دوربین رفت. 

در بخش دیگر این برنامه، مرتضی پورصمدی، فیلمبردار برجسته سینمای ایران، مهمان برنامه است. او که تجربه کار کردن در افغانستان همراه با مجید مجیدی را دارد، خاطراتی از مواجهه با طالبان در افغانستان را بیان می‌کند. 

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا و کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع، جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =