67درصد طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهوری به چهارمحال‌وبختیاری به نتیجه رسید

ایرنا نوشت: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 67 درصد از طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان انجام شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در دیدار معاونان رئیس جمهوری و هیات همراه با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: از مجموع طرح های سفر هیات دولت به استان 27 درصد در دست اقدام و 6 درصد نیازمند سرمایه گذاری و هزینه بیشتر است.
وی افزود: از مجموع 2 هزار و 220 میلیارد ریال قول رئیس جمهوری در سفر به بام ایران تاکنون 2 هزار و 150 میلیارد ریال جذب شده است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: انجام ملاقات عمومی با قشرهای مختلف مردم، پیگیری روند اجرایی طرح های نیمه تمام و بررسی طرح های سرمایه گذاری مربوط به سفر دکتر روحانی به چهارمحال و بختیاری از برنامه های سفر یکروزه معاونان رئیس جمهوری به این استان است.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این سفر عملکرد 3 ساله دولت یازدهم در استان بررسی و ارزیابی می شود.
وی اظهار کرد: اجرای طرح های راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز، انتقال اب بن - بروجن، کشاورزی، راهسازی، آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی، خدمات زیربنایی و امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از مهمترین دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم است.
سلیمانی دشتکی گفت: امیدواریم با بهره برداری از طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری تا پایان سال آینده شاخص های توسعه ای استان در بخش های مختلف ارتقا یابد.
جلسه ارزیابی طرح های سفر رئیس جمهوری به استان، دیدار با روستاییان و عشایر، علما و روحانیون، نشست با فعالان سیاسی و اقتصادی، اصحاب رسانه و نیز بانوان و شورای اداری از دیگر برنامه های شریعتمداری و مولاوردی و هیات همراه به چهارمحال و بختیاری است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =