ایران و قطر امشب در نخستین بازی خودشان در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی فوتبال ایران امشب نخستین بازی خودش در مرحله مقدماتی جام جهانی را در حالی مقابل قطر برگزار می کند که از روزهای قبل جنگ روانی زیادی آغاز شده است.بر هیچ کس پوشیده نیست که قطری ها که میزبان بعدی رقابت های جام جهانی هستند از پشتوانه پول،قدرت، کنفدراسیون، فیفا، حمایت منطقه‎ای و متحدان غیرمنطقه‌ای برخوردارند و به هیچ عنوان حریف از پیش باخته ای نیستند.در این شرایط تیم ملی فقط و فقط به حمایت هوادارانش نیاز دارد تا از نخستین بازی خانگی خودش سه امتیاز را بگیرد.سه امتیازی که بسیار مهم است و می تواند گام بلندی باشد برای صعود ایران به مرحله نهایی جام جهانی.در زیر به نکاتی اشاره می شود که هواداران می توانند با توجه به آن هم تیم ملی را به خوبی تشویق کنند و هم اینکه کاری نکنند تا سایه سنگین محرومیت بالای سر تیم ملی قرار بگیرد و شرایط را به نفع قطری ها تغییر بدهد.

1: آخرین باری که تیم ملی مقابل قطر پیروز شده است به جام ملت های آسیا برمی گردد.آن سال کی‌روش بعد از بازی گفت: سردار آزمون، نیستلروی ایرانی است. امشب اگر هواداران ٩٠ دقیقه فقط  تیم ملی را تشویق کنند همه اعضاى تيم، نیستلروی یا ستاره جهانی پست خودشان می‌شوند.

2: ایران برای تصاحب ٣ امتیاز از هوادارنش چه می‌خواهد؟ فقط تشویق و حمایت.قطر برای شکار یک امتیاز، از هواداران ایرانی چه می‌خواهد؟ پرتاب ترقه و میوه!

3: نباید بهانه دست کنفدراسیون داد تا آنها تیم ملی را محروم کنند. در این صورت، تسخیر ساختمان مرکزی اینستاگرام در سانفرانسیکو هم کمکی به ایران نخواهد کرد.

4: کل کل های آبی و قرمز نباید در بازی های تیم ملی دیده شود.بدون شک وقتی پای ایران به میان می آید هواداران باید یک صدا سفید پوشان ایران را تشویق کنند نه بازیکنان مورد علاقه شان در تیم های باشگاهی را.تنها اتحاد است که می تواند رمرز موفقیت در بازی امشب با قطر باشد.

5: تیم ملی قطر احساسات هواداران ایرانی را خوب می‌شناسد. "جنگ روانی" فقط دعوا در زمین نیست. آنها با روش‌های منحصر به فردشان می توانند به راحتی جو استادیوم را تغییر بدهند.

6:شکی وجود ندارد اگر اتحاد را حفظ كنيد، نفس شما در سوت داور سريلانكايى هم خواهد دميد.

7:ممکن است تیم ایران خیلی زود به گل برسد و یا برعکس، در دقیقه ٩٣ گل برتری به ثمر برسد.دراین شرایط هواداران باید تا آخرین دقایق از تیم ملی حمایت کنند.دقیقا مشابه همان کاری که هواداران ایسلند انجام دادند و انرژی روی سکوها را تا پايان بازى حفظ کردند.

8: قطر را در هر لحظه از زمان بازی می‌توان تسلیم کرد. آنها اگر ٢-٠ هم جلو بیافتد، ملی پوشان ایران توانایی اش را دارند که با نتیجه ٣-٢ از زمین مسابقه خارج شوند.صبور باشید.  

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    لطفا بیشتر حواستون به نفوذی های قطر بین تماشاگران باشه که میان برای همین کارها.
  • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    چه متن پرنکته ای ولی چقدر دیر این متن رو گذاشتين...اونايي که باید بخونن که الان رفتن استادیوم...